• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Spelerslijst fg alfabetisch maken.

Moet dit idee er komen?

  • Ja.

    Stemmen: 16 80,0%
  • Nee.

    Stemmen: 4 20,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20
  • Enquête gesloten .
Voorstel
Spelerslijst bij een fortgevecht alfabetisch maken.

Details
Als je een duellant bent en je staat bij een fortgevecht heb je een heleboel mensen om aan te vallen. Maar sommige van deze mensen wil je niet aanvallen omdat ze aan dezelfde kant vechten bij het fortgevecht. Om dat te weten kijk ik altijd even in de spelerlijst, maar ik zoek me altijd helemaal kapot omdat alle namen altijd door elkaar heen staan.

Als er dus een knopje komt om op alfabetisch te sorteren kan je de oude voordelen gebruiken en is het makkelijker met duels.

De lijst met spelers die meedoen in een fg
hier:
5vbsy.jpg
moet bij deze
2jan6o1.jpg
lijst een knopje alfabetisch sorteren komen.


Misbruikpreventie
-

Visuele hulpmiddelen
Kan iemand anders dit maken, dit kan ik echt niet :o

Samenvatting
Het is veel gemakkelijker

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee[/QUOTE]


De lijst met spelers die meedoen in een fg
hier:
5vbsy.jpg
moet deze
2jan6o1.jpg
lijst alfabetisch worden.


Misbruikpreventie
-

Visuele hulpmiddelen
-

Samenvatting
Het is veel gemakkelijker :)

Administratie

Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

het staat nu van boven naar beneden maw
speler AT 1,2,3 DT 1,2,3
speler AT 4,5,6 M 1,2,...X DT4,5,6
dus nee niet echt nodig ;)
 
het staat nu van boven naar beneden maw
speler AT 1,2,3 DT 1,2,3
speler AT 4,5,6 M 1,2,...X DT4,5,6
dus nee niet echt nodig ;)

Dat is toch veel lastiger als je iemand zoekt voor bijvoorbeeld een duel?
Waar iemand staat vind ik zelf veel minder boeiend want tijdens een fg heb ik alleen mensen nodig die in de buurt staan en die kan ik ook erg gemakkelijk zonder lijst vinden :)
 

DeletedUser385

ik stem ook +1, want door je muis op iemand's naam te houden licht hij ook op :)
 

DeletedUser

Dat is toch veel lastiger als je iemand zoekt voor bijvoorbeeld een duel?
Waar iemand staat vind ik zelf veel minder boeiend want tijdens een fg heb ik alleen mensen nodig die in de buurt staan en die kan ik ook erg gemakkelijk zonder lijst vinden :)

die lijst is meestal enkel nuttig voor leiders, en is niet bedoeld voor duels ;)
 

Deleted User - 308552

die lijst is meestal enkel nuttig voor leiders, en is niet bedoeld voor duels ;)

Als ik als leider de spelerlijst zou willen zien zou ik het recruteerscherm openen. Als 'gewoon' soldaat kan dat niet, daar is de spelerslijst voor... En waarom kan je de lijst niet gebruiken voor duels?
 

DeletedUser

Als ik als leider de spelerlijst zou willen zien zou ik het recruteerscherm openen. Als 'gewoon' soldaat kan dat niet, daar is de spelerslijst voor... En waarom kan je de lijst niet gebruiken voor duels?

omdat het in een fortscherm staat ? :p
weet je waarom ik het gebruik, als mensen dubbel staan dan is het veel duidelijker zichtbaar wie op wie staat enz enz, en moet ik niet al die blauwe bolletjes afgaan :)
 

Deleted User - 308552

omdat het in een fortscherm staat ? :p
weet je waarom ik het gebruik, als mensen dubbel staan dan is het veel duidelijker zichtbaar wie op wie staat enz enz, en moet ik niet al die blauwe bolletjes afgaan :)

Eeeh... Dat kan niet als de lijst alfabetisch is... :/ Misschien is het een idee om daar iets voor te maken...

En waarom kan iets wat in een fg-scherm niet voor duels gebruikt worden?
 

DeletedUser8307

Ctrl + F = zoeken, nadien naam ingeven en het is opgelost toch?
 

DeletedUser

@ tanais: het is veel ingewikkelder omdat ze dan niet gesorteerd zijn op plaats
 

DeletedUser4468

Gewoon knopje maken zodat je kan wisselen tussen alfabetische volgorde of hoe het nu is :)Iedereen blij :)
 

DeletedUser

Tegen, dan wordt het heel lastig om mensen te rekruteren en als je iemand zijn naam zoekt is dat toch een kleine moeite ;)
 

DeletedUser14782

Lastig om te rekruteren?

Dafuq?

OT: DIT IDEE MOET 100% komen, laat basbad 't vertalen en op 't engelse forum plaatsen
 

Deleted User - 308552

(...) laat basbad 't vertalen en op 't engelse forum plaatsen

Ik denk dat ik het beter kan op een smartphone :o

Maar ik denk dat de lijst wel alfabetisch kan als er maar een manier blijft om te zien of mensen dubbel staan.
 
Bovenaan