• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Speedwereld

DeletedUser

Het lijkt een beetje veel op TW maar het leek mij wel een leuk idee
-Alles blijft hetzelfde behalve dat iets wat 30 min duurt duurt dan 30sec en 1 uur= 1min en 2uur=2min of 30min=3min, 1 uur=6min en 2uur=12 min ze kunnen allerlei soorte variaties in de tijd maken.

Je kan bijvoorbeeld 1x in een speedwereld de winaar met de meeste ervaring de andere keer de beste duellant en weer een andere keer de beste stad:p enz.

Graag Reacties en geen reacties van dit is geen Tribalwars
 

DeletedUser

Van 30 minuten naar 30 seconden is dat niet wat veel?!?!
Kan je niet beter de helft pakken.
Voor de rest is het een goed idee.
 

DeletedUser

Idd, of dat je alle waoens en arbeiden al op het begin kan, en dat je dan de hoogste duel lvl moet hebben aan het einde van de ronde
 

DeletedUser

de tijden kan je varieren je kan 2uur 1uur maken maar je kan er ook 45min van maken dat kan de leiding dan zelf instellen
 

DeletedUser

Dit lijkt me een super goed idee. Ik vind wel dat dan bv. slapen gewoon 8 uur blijft en dat je in iemand zijn slaap aan kan vallen.
 

DeletedUser2079

ik ben voor ;P
ik had dit zelf ook eens voorgesteld
maar geen reacties :(
 

DeletedUser

kan iemand de site van de engelse versie geven of het zelf op de engelse server zetten, als je het er zelf op zet stuur mij dan ingame een telegram of hier dan weet ik dat iemand er mee bezig is:D
 

DeletedUser

Wil iemand van de leiding kijken of dit goed is?

Geef allemaal rechts bovenin 5 sterren waardering bedankt!!!
 

DeletedUser

slapen moet dan ook van minuten naar seconden gaan want anders is het een beetje dom, denk je ook aan actiepunten?
 

DeletedUser

ja hoor maar de leiding kan zelf weten hoe snel je het krijgt je kan bijv 20 actiepunten per uur maar ook 50
 
Bovenaan