• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Speed wereld

DeletedUser13519

Hallo,

Een tijdje geleden is het gebeurt, er was een korte tijd een speed wereld.
Voor de mensen die het niet weten of nieuw zijn:
Dit is een wereld die draait om snelheid, voor arbeiden krijg je 100x zoveel ervaring geld en producten als normaal.
Tevens is je reistijd 10x minder als normaal.

Nou is mijn vraag: waarom is die gestopt en waarom komt die wereld niet terug?

Met vriendelijke groet,
MaartenBuffel
 

DeletedUser15915

Beste MaartenBuffel,

Als eerste je kreeg op de speedwereld 10x de ervaring die je op een normale wereld zou krijgen en geen 100x. Daarnaast zal ik je een antwoord geven op je vragen:

Waarom is de speedwereld gestopt?
Een speedwereld was sinds het begin al een tijdelijke wereld. Er kunnen evenementen op gehouden worden die bijvoorbeeld vier weken lang duren en hierna worden alle accounts op deze wereld weer verwijderd. Het was ook voor iedereen duidelijk gemaakt dat de vorige speedwereld (link) op de Nederlandse server verwijderd zou worden na vier weken en dat er later nog een keer een evenement op deze wereld gehouden kon worden.

Waarom komt de speedwereld niet terug?
De reden dat de afgelopen twee jaar maar één evenement was op de speedwereld is simpel: we hadden een inactieve CM. Omdat we ondertussen een andere CM hebben hoop ik dat de wereld spoedig terug zal keren voor een nieuw uitdagend evenement!
 
Bovenaan