• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Soulspark zoekt stad/ bouwers

DeletedUser

Ik heb net niet 300$, ik zoek een stad of wil hem desnoods zelf stichten maar dan heb ik wel bouwers nodig :p
Voelen er zich mensen geroepen?

Zo jij een andere stad wil stichten en op zoek bent naar een goede doneerder van geld mag jij mij ook contacteren :D
 

DeletedUser

Je bent altijd welkom bij DC stedengroep Desnoods mag je zelf een stad stichten voor de stedengroep maar dat moet je met Davies beslissen
 

DeletedUser

Als je voor ons een 2de stad zou willen stichten of de 1e stad zou dat idd fijn zijn:) ik denk dat je dan ook wel een puntje voor staat op de anderen. En ben je zelf ook bouwer?
 

DeletedUser

Inderdaad, neem anders eens contact op met Davies ;)

Heb ik gedaan :D
Staat DC voor dodge city?

Nee ik ben geen bouwer, enkel de karakterklasse ervan :D
Jah die 1ste plaats is al vanmij, straks de 1ste stad hoho :p
 

DeletedUser

nee er is al een stad je voor:S en je bent eerste zie ik net ik wil je er wel bij hebben:D ik heb je pm gestuurd op wereld 7. kom je erbij en DC staat voor destroyed city
 

DeletedUser12001

Je bent ook welkom bij Ascalon city, maar dat weet je ondertussen al aangezien ik je inbox even heb gebombardeerd...
 

DeletedUser

Laat hem ff nadenken :p Ik ga in Slab The Killers stad. Ik stuur je ff een pm ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

idd doe rustig laat hem zelf kiezen hij krijgt vast nog meer aanbod. Hij is een goede speler+ bouwer dat wel
 
Bovenaan