• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

SoldatenOpdracht :: De Medeplichtige (Thomas)

DeletedUser

Ik heb naar zijn moeder gereisd, en heb die opdracht gedaan. Nu krijg ik niets meer...
Weet iemand het?

The West Stats hielp niet.
Herladen hielp niet.
De map doorzoeken hielp niet.
De Zoekfunctie hielp niet.
 

DeletedUser3874

Ik weet niet welk punt z'n moeder is... Maar ik weet in elk geval wel dat je Thomas moet zoeken in het zuidelijk punt.

Er zijn namelijk vier verschillende punten waar hij kan zitten. Je moet enkel naar het goede gaan. Het goede is het zuiden :p (kan het beter zelfs zeggen voor iemand anders het zegt).
 

DeletedUser

Ik heb ook een vraag over die opdracht

ik heb m'n uniform verkocht nu kan ik die oprdracht never afsluiten kan ik niet ergens voor geld een uniform krijgen?
 

DeletedUser6456

berichtje naar de suport

voor het viervoudige kan je 'm terugkopen geloof ik
 
mais plukken

Beste mensen ik zit net na die opdracht moet nu 6 uur mais gaan plukken op een speciaal veld wat niet altijd zichtbaar is? Hoe vind ik dat dan?
Alvast bedankt
 

DeletedUser

Beste mensen ik zit net na die opdracht moet nu 6 uur mais gaan plukken op een speciaal veld wat niet altijd zichtbaar is? Hoe vind ik dat dan?
Alvast bedankt

Is waarschijnlijk een opdrachtgever
kijk eens of er ergens een wit bolletje op de kart staat
 
Ja die staat er nog van het zoeken naar Thomas, zou ik daar dan weer heen moeten is 3 uur reizen weet je het zeker, normaal staat een onvoltooide opdracht er toch vast onder?
 

DeletedUser

Nee, dat zal het niet zijn

dan kan ik je niet helpen
ben zelf geen soldaat dus ik heb geen ervaring met die opdrachten
 

Deleted User - 36202

dat mais plukken hoeft niet op dat speciale veld, kan elk veld zijn.
 

DeletedUser3378

Ik loop net naar hem toe je hebt een pony en een hw katapult nodig hij zit in het zuiden bij zijn vriendin, rechtssonder en dan 5 blokjes naar links ;)
 
Bovenaan