• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Ik heb een theorie over hoe je de sleutel kan krijgen...
Morgen zal ik weten of de theorie werkt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser1668

Alle info die ik uit alle tips haal is (de essentie toch) :

"Er was eens een bandiet genaamd Jack die samen met zijn handlangers van plan waren om een bank te beroven. Met geladen geweren bestormden zij de bank en plunderden ze. Niemand in de bank verdedigd. Elk van de bandieten vulde zijn tas vol met dollarbiljetten en daarna vertrokken naar hun schuilplaats. Op de terugweg hoorden ze schoten in de verte en zij volgden het geluid. De bandieten vonden twee groepen vechtende mannen elkaar in een wilde schietpartij. Omdat de bandieten vandaag nog niet geschoten hadden besloten ze de verliezende groep te helpen en begonnen ze te schieten. Maar ze onderschatten de vijand! Jack schoot de laatste vijand neer en hij besefte dat hij de enigste overlevende was. Zijn vrienden werden doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en keerde terug naar huis. In de schuilplaats realiseerde hij zich met grote teleurstelling dat er alleen nog dollars in de zak zaten. Maar in een van de tassen vond hij een oude sleutel met drie ringen erop. "
==>Dit verhaal bevat ook vele valse sporen dus daar mee rekening houden.

De spookstad (Kleren maken de rijke man)
Nadat je al een paar dollar hebt verspeeld, ontmoet je een beeldschone vrouw die je een verhaal vertelt nadat je een drankje voor haar hebt gehaald. Een verhaal over een kist met drie sloten. Voor deze sloten zijn er bepaalde, zeer zeldzame sleutels nodig. Waar deze schat zou moeten liggen weet zij ook niet, maar een lid van het geconfedereerde leger heeft haar een van de sleutels laten zien terwijl hij op doorreis was naar zijn basis...
Commentaar: Deze tekst is zeer nauw verbonden met het verhaal van Eiswiesel. Wie de gelijkenissen herkent, is dan ook zeer dicht bij de oplossing.


heeft misschien iemand de originele (Duitse of Engelse (?)) tekst van deze verhalen? Misschien dat er een deel van de informatie verloren is gegaan bij de vertaling?
 

DeletedUser1668

ah, danke schön :)

mijn theorie:


(misschien voor dit alles een dag niet duelleren?)
-fortgevecht (lijkt me vrij zeker, met name ook, omdat dit volgens mij als schietpartijen geïntroduceerd werd?)
-bij de partij zitten die in de minderheid is
-als enige overblijven
-(?)vlag van de confederatie(?)

op de .net server habben ze al onderzocht wat er gebeurt als je in je eentje overblijft. Je kreeg dan een waardevol item. (hw winchester als ik het me goed herinnner.) Misschien als je alle oorwaarden goed doet, je dan als beloning een sleutel krijgt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

zoals al meerdere keren gezecht is, is het waarschijnlijk niet nodig om alleen over te blijven, de redenen kun je een paar blz. geleden wel terug vinden.
 

DeletedUser

zoals al meerdere keren gezecht is, is het waarschijnlijk niet nodig om alleen over te blijven, de redenen kun je een paar blz. geleden wel terug vinden.

Jah, maar het tekstje zegt ook: dat hij rondkijkt en ziet dat hij als enigste over is.
Zoals gezegd bevat deze vele valse sporen en zou ik dan de gelijkenissen opzoeken met spookstad quest.
Ik ga akkoord met de whiskeytheorie hier tijdje eerder gepost door die dollarbiljetten en je gaat een drankje halen. Als huurling vechten is whiskey = drank = veel geld = dollars?
Premiejager heeft dan als teken dollars en dat dan mss doen met whiskeyfles.

Er zijn zoveel mogelijkheden en dan zit je nog met dat geconfedereerd leger.
Hopelijk verlicht de volgende hint ons :)
 

DeletedUser

zoals al meerdere keren gezecht is, is het waarschijnlijk niet nodig om alleen over te blijven, de redenen kun je een paar blz. geleden wel terug vinden.

Het is heel moeilijk idd, maar niet onmogelijk. Daarnaast is alleen gezegd dat het niet heel ingewikkeld zou zijn, niet dat het niet moeilijk zou zijn.
 

DeletedUser

even mijn reacties op een paar dingen die gezecht zijn: :p

ik blijf erbij dat het geen fortgevecht is, simpel om de redenen die ik eerder genoemd heb.
-volgens mij was de 3e sleutel er eerder als de orten
-waarom zoveel moeite doen voor een sleutel waarmee je waarschijnlijk een speciaal wapen kan krijgen als je die ook in 1 keer met een fortgevecht kan krijgen?

zie hier mijn reactie een aantal paginas terug ..
 

DeletedUser

zie hier mijn reactie een aantal paginas terug ..

Aangezien je het toch blijft volhouden :p
Forten zijn er sinds update 1.20, en sinds 1.21 kan je voorwerpen vinden (Toen werd er ook iets aangepast aan de level 67 quest). Dat is 20 Augustus 2009. De eerste tip van de sleutel, die van Eiswiesel, dateert van 6 januari 2010. Daar zitten 4 maanden tussen. Ga je mij niet zeggen dat het geen forten kunnen zijn om de reden dat je het ervoor ook al kon vinden, want volgens mij kon je de sleutel ervoor nog niet vinden...
 

DeletedUser1668

Het lijkt mij zoals eerder al uitgelegd juist zeer zeker dat er een fortgevecht voor nodig is ;)
 

DeletedUser5512

om even orde te stellen: er waren meerdere manieren om die sleutel te krijgen. Misschien was die sleutel al te krijgen voor de forten er waren maar is er nu een mogelijkheid bij gekomen :D

bovendien had iemand gezegd(weet niet meer wie) dat je 'pech' had als je een ander waardevol item kreeg ipv de sleutel. Het is dus heel gemakkelijk: met iets in je inventaar meedoen aan een groot fort gezegd en dan als laatste over blijven. Jij bent dan de enige die een voorwerp krijgt en dat is dan van hoge waarde aangezien het een groot fort is een jij de laatste, het is dan 'pech' als je iets anders vind van hoge waarde :D

dus ik zal de komende tijd wel gewoon blijven meedoen met fortgevechten en voor de zekerheid maar een vlag van confederatie aan doen want je weet maar nooit :p
 

DeletedUser

Maar eh appelflapeter, jij bent de opvolger van oli4g heeft hij jou ook nog verteld over de dingen die hij wist over de sleutel? Misschien komen we dan wat verder.
 

DeletedUser

lijkt me idd leuk om te weten, want voor zover ik weet was hij altijd goed met zulkke dingen uitzoeken.

mischien dat we er nog een leuke draai aan kunnen geven en het gaan uitproberen :)


Aangezien je het toch blijft volhouden :p
Forten zijn er sinds update 1.20, en sinds 1.21 kan je voorwerpen vinden (Toen werd er ook iets aangepast aan de level 67 quest). Dat is 20 Augustus 2009. De eerste tip van de sleutel, die van Eiswiesel, dateert van 6 januari 2010. Daar zitten 4 maanden tussen. Ga je mij niet zeggen dat het geen forten kunnen zijn om de reden dat je het ervoor ook al kon vinden, want volgens mij kon je de sleutel ervoor nog niet vinden...

het gaat mij er dus idd om dat ik denk dat je de sleutel ervoor al wel kon vinden .. de andere sleutels zaten volgens mij ook al in het spel dus er is zoiezo al een mogelijkheid.. :p

maarja, het is idd welzo dat de update dat er een mogelijkheid bij kwam volgens mij tegelijk kwam met de forten. alleen mischien dat er ook nog een quest vereiste aanzit?

en verder gaat het me het meest om het andere wat ik daar postte, het is niet logisch dat je als enigste over moet blijven omdat je een mischien wel waardevoller iets kunt vinden als dat je kunt krijgen met de sleutel. dan lijkt het me zeer onwaarschijnlijk als je daarvoor in een fortgevecht alleen over moet blijven.
 

DeletedUser

om even orde te stellen: er waren meerdere manieren om die sleutel te krijgen. Misschien was die sleutel al te krijgen voor de forten er waren maar is er nu een mogelijkheid bij gekomen :D

bovendien had iemand gezegd(weet niet meer wie) dat je 'pech' had als je een ander waardevol item kreeg ipv de sleutel. Het is dus heel gemakkelijk: met iets in je inventaar meedoen aan een groot fort gezegd en dan als laatste over blijven. Jij bent dan de enige die een voorwerp krijgt en dat is dan van hoge waarde aangezien het een groot fort is een jij de laatste, het is dan 'pech' als je iets anders vind van hoge waarde :D

dus ik zal de komende tijd wel gewoon blijven meedoen met fortgevechten en voor de zekerheid maar een vlag van confederatie aan doen want je weet maar nooit :p

Een fortgevecht moet volgens mij ook zeker kunnen, want ik denk dat je als je als enigste overblijft zowiezo een voorwerp krijgt.
 
Bovenaan