• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Zou je het schema, op 1 dag moeten doen of mag je naar de spookstad lopen, ook de volgende dag doen?

Want meestal zijn de fortgevechten in de avond en de spookstad is niet naast de deur.
 

DeletedUser

Nee dat valt niet mee. Dan zou je al in het westen moeten gaan zitten en daar het fortgevecht ook doen......
 
Dat zouden we kunnen regelen :)

Hoewel ik zelf niet denk dat het dat is. Ik wacht voorlopig nog op 1.27 voordat ik verder ga discussiëren ;)
 

DeletedUser

Ik doe nu op wereld 2 overval, ik ben nog niet geduelleerd en loop dan naar de spookstad en doe de kleding aan volgens voorschrift.

Kijken of het iets oplevert, geen fortgevecht helaas, maar wie weet...
 

DeletedUser

heeft iemand nog even die hint hier zetten die hoort bij die geheime opdracht van de spookstad?
deze zou wel belangrijk kunnen zijn;
 

DeletedUser1003

Ik kan wel melden waar ik momenteel mee bezig ben, misschien dat het jullie kan inspireren:

Ik ben aan het proberen om mijn motivatie bij Lijken bestelen tot 0 terug te brengen.

Normaal vind je bij die arbeid toch tamelijk waardevolle voorwerpen, maar met een lage motivatie wordt de waarde van de gevonden voorwerpen een stuk minder. Aangezien de 3e sleutel waarschijnlijk niet een hele hoge waarde heeft, zag ik hier een eventuele oplossing in.

Tevens werd er gesproken dat je in ieder geval waardevolle voorwerpen/producten zou vinden. Aangezien je rond de 40 uur deze arbeid moet doen om de motivatie terug tot 0 te brengen, is de kans toch wel redelijk groot dat je ten minste één waardevol voorwerp/product vindt.

Betreffende de gegeven hints, zie ik het onderstaande stukje terugkomen in de arbeid Lijken bestelen.
'Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven. Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis'

De andere hint zou op het te dragen voorwerp 'vlag van de confederatie' kunnen slaan.

Maar goed, ik heb op wereld 1 niet de tweede sleutel, dus als dit echt een voorwaarde zou zijn om aan de derde sleutel te komen, zijn mijn pogingen sowieso tevergeefs.

Wat denken jullie van de beschreven situatie?
 

DeletedUser

over die vlag ben ik het ook eens ;)

en dat van lijken bestelen heb ik nog niet opgemerkt dat je die tekst daarbij krijgt!
kan handig zijn; maar ik betwijfel of je gwn zo makkelijk de sleutel kunt krijgen;

mijn mening is dat een fortgevecht er zeker iets te maken mee heeft ;)


(p.s : --------------------------------------------------------------------------------

han iemand nog even die hint hier zetten die hoort bij die geheime opdracht van de spookstad?
deze zou wel belangrijk kunnen zijn )
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik kan wel melden waar ik momenteel mee bezig ben, misschien dat het jullie kan inspireren:

Ik ben aan het proberen om mijn motivatie bij Lijken bestelen tot 0 terug te brengen.

Normaal vind je bij die arbeid toch tamelijk waardevolle voorwerpen, maar met een lage motivatie wordt de waarde van de gevonden voorwerpen een stuk minder. Aangezien de 3e sleutel waarschijnlijk niet een hele hoge waarde heeft, zag ik hier een eventuele oplossing in.

Tevens werd er gesproken dat je in ieder geval waardevolle voorwerpen/producten zou vinden. Aangezien je rond de 40 uur deze arbeid moet doen om de motivatie terug tot 0 te brengen, is de kans toch wel redelijk groot dat je ten minste één waardevol voorwerp/product vindt.

Betreffende de gegeven hints, zie ik het onderstaande stukje terugkomen in de arbeid Lijken bestelen.
'Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven. Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis'

De andere hint zou op het te dragen voorwerp 'vlag van de confederatie' kunnen slaan.

Maar goed, ik heb op wereld 1 niet de tweede sleutel, dus als dit echt een voorwaarde zou zijn om aan de derde sleutel te komen, zijn mijn pogingen sowieso tevergeefs.

Wat denken jullie van de beschreven situatie?

Good luck zou ik zeggen, wie weet lukt het. Ik denk zelf dat het niet gaat werken, maar 'De niet waagt, die niet wint' :D
 

DeletedUser

(p.s : --------------------------------------------------------------------------------

han iemand nog even die hint hier zetten die hoort bij die geheime opdracht van de spookstad?
deze zou wel belangrijk kunnen zijn )

Nadat je al een paar dollar hebt verspeeld, ontmoet je een beeldschone vrouw die je een verhaal vertelt nadat je een drankje voor haar hebt gehaald. Een verhaal over een kist met drie sloten. Voor deze sloten zijn er bepaalde, zeer zeldzame sleutels nodig. Waar deze schat zou moeten liggen weet zij ook niet, maar een lid van het geconfedereerde leger heeft haar een van de sleutels laten zien terwijl hij op doorreis was naar zijn basis...
 

DeletedUser

Nog even terug op Milk Cow. Is zijn verhaal definitief ontmaskerd als 1 april grap?
- Zo ja, wie heeft de grap bedacht? Niemand kan namelijk alles liegen. Als de bedenkers van de grap de oplossing weten, dan zitten er mogelijk aanwijzingen in het verhaal van Milk Cow en zijn er een aantal belangrijke dingen juist veranderd.
- Zo nee, dan heeft Milk Cow die sleutel dus. Hij beweert dat het de vlag van de Unie droeg. Dat is aantoonbaar onjuist, omdat hij de bijbehorende medaille niet heeft. Ook hij kan echter niet alles liegen. Waarschijnlijk heeft hij dan juist de vlag van de confederatie gedragen!

Verder lijkt het me in beide gevallen onwaarschijnlijk, dat ze gelogen hebben dat het om een "Arbeitsbericht" ging. Vraag is dan of dat ook op een fortverslag kan slaan.

Eerlijk gezegd geef ik met deze info de meeste kans aan een vlag van de confederatie als product terwijl ik een fortgevecht niet echt kan uitsluiten.

Met bovenstaande kunnen we natuurlijk niets als Milk Cow inderdaad die sleutel niet heeft en als de schrijvers van die TWtimes helemaal niets over de oplossing van het raadsel weten. Weet iemand wie de schrijver is van die TWtimes? En of die persoon mogelijk de oplossing kan weten?
 

DeletedUser

ik denk dat het een 1 april grap van the west times is, en ze hbben daar wss medewerking van milkcow voor gevraagd.
 
Het is definitief een 1 april grap. Als hij die sleutel had willen laten zien dan stond er wel een medaille van de vlag vd unie in zijn profiel.
 

DeletedUser

Ach waarschijnlijk geven ze het de volgende editie wel toe ;) Die Milk - cow heeft al zeker 3 dagen niet meer bewogen :) dus echt actief is hij niet...
 

DeletedUser

Ik kan wel melden waar ik momenteel mee bezig ben, misschien dat het jullie kan inspireren:

Ik ben aan het proberen om mijn motivatie bij Lijken bestelen tot 0 terug te brengen.

Normaal vind je bij die arbeid toch tamelijk waardevolle voorwerpen, maar met een lage motivatie wordt de waarde van de gevonden voorwerpen een stuk minder. Aangezien de 3e sleutel waarschijnlijk niet een hele hoge waarde heeft, zag ik hier een eventuele oplossing in.

Tevens werd er gesproken dat je in ieder geval waardevolle voorwerpen/producten zou vinden. Aangezien je rond de 40 uur deze arbeid moet doen om de motivatie terug tot 0 te brengen, is de kans toch wel redelijk groot dat je ten minste één waardevol voorwerp/product vindt.

Betreffende de gegeven hints, zie ik het onderstaande stukje terugkomen in de arbeid Lijken bestelen.
'Toen Jack de laatste vijand neerschoot, merkte hij dat hij alleen was overgebleven. Al zijn handlangers waren doodgeschoten. Jack nam de buit van zijn vrienden en ging op weg naar huis'

De andere hint zou op het te dragen voorwerp 'vlag van de confederatie' kunnen slaan.

Maar goed, ik heb op wereld 1 niet de tweede sleutel, dus als dit echt een voorwaarde zou zijn om aan de derde sleutel te komen, zijn mijn pogingen sowieso tevergeefs.

Wat denken jullie van de beschreven situatie?

Lijken bestelen tot 0

heb ik ook geprobeerd en bij mij niet gelukt :(
 

DeletedUser

(p.s : --------------------------------------------------------------------------------

kan iemand nog even die hint hier zetten die hoort bij die geheime opdracht van de spookstad?
deze zou wel belangrijk kunnen zijn )

bedoel je deze:

De spookstad (Kleren maken de rijke man)
Nadat je al een paar dollar hebt verspeeld, ontmoet je een beeldschone vrouw die je een verhaal vertelt nadat je een drankje voor haar hebt gehaald. Een verhaal over een kist met drie sloten. Voor deze sloten zijn er bepaalde, zeer zeldzame sleutels nodig. Waar deze schat zou moeten liggen weet zij ook niet, maar een lid van het geconfedereerde leger heeft haar een van de sleutels laten zien terwijl hij op doorreis was naar zijn basis...
 
Bovenaan