• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser9667

Wat brabbel je daar nu Azerder? :p

Lees de post er voor dan zie je al dat het zeker 4 mensen is gelukt...
Men probeert het gewoon minder dan bij de lijken...
 

DeletedUser

Stef heeft hem ook.

Maar het geeft dus wel aan dat hij met rondreizende handelaar veel moeilijker te vinden is...?
Of zoeken er meer mensen met lijken bestelen?

Het één is het gevolg van het ander. Omdat het bij RRH (tot nu toe) moeilijker is om hem te vinden, gaan meer mensen lijken bestelen dan RRH. Daardoor lijkt het weer alsof RRH moeilijker is en gaan nóg meer mensen lijken bestelen.

Een soort 'vicieuze' cirkel dus. :)
 

Deleted User - 308552

Slecht voor de populariteit van RRH :rolleyes: :p

Misschien moeten een paar mensen dát eens gaan proberen :rolleyes:
 

DeletedUser

Ik had $7600 toen ik hem (blijkbaar als eerste) vond bij RRH. Vraag me af of hier eigenlijk wel de 1000 ap regel werkt.
 

DeletedUser7968

wereld 1

[report=32813563c125fbc7a8]Arbeidsrapport: Als rondrijdende handelaar werken[/report]
 

DeletedUser

Als ik zou moeten kiezen dan zou ik hem proberen te vinden met als rondreizende handelaar werken.

Je vindt dan ook echt super mooie dingen. Kijk eens wat de mensen die puur handel drijven zijn allemaal vinden. Robe vond ook super mooie dingen voor hij de sleutel vond.
 

DeletedUser1053

Het ligt maar net aan de huidige verdeling van je skils. Op wereld 1 en 3 heb ik alles op charisma staan, dus daar zou omzetten naar lijken bestelen veel te veel tijd zou kosten, waardoor rondreizende handelaar ondanks de slechtere vindkans op de sleutel een betere keuze is. Op wereld 2 lig ik weer dichter bij lijken bestelen, dus dan zou richting die arbeid omzetten om 'even' de sleutel op te halen een betere keuze zijn.
 

DeletedUser

Het ligt maar net aan de huidige verdeling van je skils. Op wereld 1 en 3 heb ik alles op charisma staan, dus daar zou omzetten naar lijken bestelen veel te veel tijd zou kosten, waardoor rondreizende handelaar ondanks de slechtere vindkans op de sleutel een betere keuze is. Op wereld 2 lig ik weer dichter bij lijken bestelen, dus dan zou richting die arbeid omzetten om 'even' de sleutel op te halen een betere keuze zijn.

idd, anders zijn de re-reskill kosten zo hoog dat het het allemaal niet meer waard is want dan ben je eerst een jaar full lijken pikken voordat de kosten fatsoenlijk zijn gedaald om weer te gaan reskillen..
 

DeletedUser

Dat is de gouden revolver...
Als je die draagt en je hebt 10x gekkengoud dan moet je munitie gaan transporteren. Dan krijg je echte gouden revolver

dat is helemaal niet waar !
dit is de remington 1890 die alleen verkrijgbaar is voor de devs
uit de remington hebben ze de idee van gouden revolver gehaald denk ik ;)
 
Bovenaan