• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

Het startgeld van het gevecht en de cash van de flauwgevallen mensen gaat in een pot. Aan het eind van het gevecht wordt die pot vrijwel verdeeld onder de menschen die overleven.
Hoe het precies verdeeld wordt weet ik niet, maar er zit ook een kleine random factor in geloof ik. In ieder geval wordt vrijwel alles uitgekeerd, maar vind niet iedereen iets, waardoor je zou denken dat niet alles wordt uitgekeerd :)

En als ik het zo eens bekijk gaat de vindkans ook omhoog naarmate er minder overlevenden zijn. Maar dit weet ik niet zeker.
 

DeletedUser

Het startgeld van het gevecht en de cash van de flauwgevallen mensen gaat in een pot. Aan het eind van het gevecht wordt die pot vrijwel verdeeld onder de menschen die overleven.
Hoe het precies verdeeld wordt weet ik niet, maar er zit ook een kleine random factor in geloof ik. In ieder geval wordt vrijwel alles uitgekeerd, maar vind niet iedereen iets, waardoor je zou denken dat niet alles wordt uitgekeerd :)

En als ik het zo eens bekijk gaat de vindkans ook omhoog naarmate er minder overlevenden zijn. Maar dit weet ik niet zeker.

Dat is allemaal willekeurig... ;)
 

DeletedUser

En als ik het zo eens bekijk gaat de vindkans ook omhoog naarmate er minder overlevenden zijn. Maar dit weet ik niet zeker.

Dit klopt volgens mij zowiezo niet. Ik denk dat de kans steeds even hoog en dat het daarbij niet uitmaakt hoeveel overlevenden er zijn. Het heeft natuurlijk wel invloed op de waarde van het voorwerp.
 

DeletedUser

nou heeft iemand nog een ideen hoe we de derde sleutel kunnen vinden
want die van de fortgevecht is te moeilijk en je moet heel veel veel geluk hebben
 

DeletedUser8307

nou heeft iemand nog een ideen hoe we de derde sleutel kunnen vinden
want die van de fortgevecht is te moeilijk en je moet heel veel veel geluk hebben

NEE... Die weten we niet, met een fortgevecht.. Veel geluk. Zaag nu ff niet zo :p
 

DeletedUser

Als je nu gewoon afwacht, of zelf iets gaat proberen (IG), miss dat jij er dan achter kan komen.;)
 

DeletedUser

En als je nou gewoon een 1 tegen 1 fort gevecht houd met bijde 5000 cash dat moet dan toch werken volgens de theorie van Leones
 

DeletedUser

in theorie is het idd makkelijk ;) Maar een 1 vs 1 houden in praktijk is dat namelijk niet :)
 

DeletedUser

ja want dan komt bijvoorbeeld iemand zoals ik mee doen om te gaan lopen met de prijzen ;)
 

DeletedUser

de ene manier is via een fortgevecht met een geldschieter. de andere manier (de 'makkelijke') is nog niet bekend helaas ..
 

DeletedUser

ik heb gehoord van een aantal stadsleden dat update 1.27
volgende week komt
zou dat kunnen
zo wel
hopen dat die week snel komt
dan kunnen we wer verder met dit topic
 
Bovenaan