• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Er zijn nog altijd mysteries om de sleutels

1) Er waren 2 manieren, een makelijke en een moeilijke, welke van de 2 is fortgevechten, en hoe doe je de andere manier?

2) Wat is de beloning van de sleutels
 

DeletedUser

de fortgevechten is idd de moeilijke. de 'makkelijke' manier is makkelijker te krijgen, maar zit moeilijker in elkaar :p
 

DeletedUser

Laten we dan een duidelijk onderscheid maken tussen makkelijk/moeilijk en ingewikkeld/oningewikkeld :D

De fortgevechten zijn dus moeilijk maar oningewikkeld :rolleyes:
 

DeletedUser1475

Het is werkelijk ongehoord dat nog steeds het raadsel van de derde sleutel niet opgelost is. Natuurlijk is er de oplossing van het fort, maar die is bijna schier onmogelijk.

De gewone manier om de de derde sleutel te vinden, die vergelijkbaar moet zijn met de drie bladzijden, had toch reeds openbaar gemaakt moeten worden.

Ik weet dat wij hier niets aan kunnen doen omdat die Eiswiesel eens los moet komen met die info, maar frustrerend is het wel!
 

DeletedUser

Het is werkelijk ongehoord dat nog steeds het raadsel van de derde sleutel niet opgelost is. Natuurlijk is er de oplossing van het fort, maar die is bijna schier onmogelijk.

De gewone manier om de de derde sleutel te vinden, die vergelijkbaar moet zijn met de drie bladzijden, had toch reeds openbaar gemaakt moeten worden.

Ik weet dat wij hier niets aan kunnen doen omdat die Eiswiesel eens los moet komen met die info, maar frustrerend is het wel!

LOL, waarom moest dat dan?
 

DeletedUser

er komt toch een nieuwe hint in de volgende update? :p hopen dat we daar iets aan hebben.
 

DeletedUser

Juist omdat je wil weten waarom.
Het moet een bijzonder iets zijn, anders kost het niet zoveel moeite ;)
 

DeletedUser

ik ben benieuwd wat er was toch iemand die ze alle drie had hij kan de schat toch open maken?
 

DeletedUser

Sleutel 3 is nu al door meerdere personen gevonden.
Ik weet momenteel 1 iemand wie ze alle 3 in zijn bezit heeft, maar die persoon weet niet wat hij nu moet doen :o
 

Deleted User - 36202

Volgens mij is wat je ervan krijgt nog niet eens geïmplementeerd ;)
 
Bovenaan