• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

slechte tijden

DeletedUser3686

Hallo,

Onlangs kreeg ik de opdracht om graan te oogsten.
De tekst die na de opdracht verscheen was iets met lagere prijzen voor vlees enzo...

wel nu een idee dat daar mee te maken heeft.

De Slechte tijd van de maand!

In de maand komt er opeens een afprijzing voor alle producten maar de verkoop prijs daalt nog meer!

dus die week dat het slecht gaat is het eigenlijk goed om dure dingen aan te schaffen!
maar dan kun je producten voor niet zoveel $ verkopen.
wat ik dan ook voorstel als het een slechte tijd is dat je bij het hotel misschien elke kamer opeens 1$ moet betalen!
Dus voordelen en nadelen!
Dan kun je daar ook meerdere opdrachten, werk,..... voor maken!
Dit idee is dus gewoon goed!
de goede tijden zijn dus gewoon de tijd die nu momenteel is!

Is het niet goed?
 

DeletedUser

Mooi gevonden? Misschien teveel naar de crisis gekeken :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik vind het wel leuk maar ik weet vrij zeker dat dit niet gaat gebeuren en toch is het misschien een te grote verandering ik den dat het met een kwart van de prijs omlaag moet gaan
 

DeletedUser

Dan wacht iedereen toch met kopen tot de slechte tijd en ze verkopen pas als die weer gedaan is?
Het is veel te simpel om de nadelen te ontwijken en alleen de voordelen te hebben. Dus niet gebalanceerd.
 

DeletedUser3686

jah,


maar een week lang zonder geld zitten!
en dan nog als je werkt dat je dan ook minder krijgt!
 

DeletedUser

Jonge, volgens mij weet jezelf ook heel goed dat jouw ideeën nooit worden overweegd.
Denk je nou echt dat er een soort beurs komt, waar je kan zien welke producten in deze tijd van het jaar goedkoop of duur zijn?
Je krijgt dan zeker ook nog een karakter genaamd zakenman?

Denk nou toch even na...
 

DeletedUser3686

eh,

zakenman is dan wel een beetje overdreven!
Een idee is beter dan geen idee!
 

DeletedUser

Inderdaad, hij doet gewoon een voorstel. Of je het er nu mee eens bent of niet is geen reden om iemand zo af te kraken.
Je hebt het dan nog verkeerd begrepen ook. Hij bedoelde eerder een soort solden-periode dan een beurs waar de prijzen van elk product afzonderlijk veranderen.
 

DeletedUser3686

goed gesproken,
wel ja niet echt een solden promotie mar ja een crisis zoals nu in het echt!
Je krijgt minder geld bij werken de dingen zijn duurder de verkoop prijs is lager maar het bouwen in steden is goedkoper! j emoet betalen om te slapen in je eigenstad alles is gewoon wat duurder
 

DeletedUser

In de maand komt er opeens een afprijzing voor alle producten maar de verkoop prijs daalt nog meer!

dus die week dat het slecht gaat is het eigenlijk goed om dure dingen aan te schaffen!

Je krijgt minder geld bij werken de dingen zijn duurder de verkoop prijs is lager maar het bouwen in steden is goedkoper! j emoet betalen om te slapen in je eigenstad alles is gewoon wat duurder

Is dan niet het tegengestelde?

En wat schiet je er eigenlijk mee op met alles tijdelijk goedkoper/duurder te laten worden? Het geeft niet echt een meerwaarde aan het spel, het maakt het gewoon wat ingewikkelder en zorgt ervoor dat iedereen een weekje wat trager groeit.
Het geeft geen voordeel of nadeel, alsof je gewoon achter alle getallen een extra 0 zet, de verhoudingen blijven gewoon hetzelfde.
 

DeletedUser

Niet echt haalbaar, en ook geen echte meerwaarde in het spel.
Misschien ietsje minder dromen over The-West :p Grapje hé!
Je enthousiasme is een meerwaarde voor het ideeën topic :)
Probeer anders iets uit te pluizen met die groepsactiviteiten? Dat zie ík wel zitten :D
 

DeletedUser

Maar,een kruik,een treinticket,enz....
Dat kan toch niet verminderen..;
Je zou dan beter vb. dat de ham na 4 dagen slecht is en vervalt,wat ik op zich zelf slecht vind omdat je voorwerpen kan sparen om ze dan te verkopen en kledij of colliers of wapens te kopen!

Bad idee
 
Bovenaan