• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Slapen en avo's in opdrachten

DeletedUser

Voorstel
Afschaffen van opdrachten die slapen of avo's vragen.

Details
Naar mijn idee wordt niemand er gelukkiger van om als opdracht 8 uur te slapen. Hetzelfde geldt wel zo'n beetje voor avonturen. Dat je avo's speelt kan ik best begrijpen, maar probeer spelers niet te verplichten om deel te nemen aan onderdelen met een op zijn zachts gezegd buggy mechanisme.

Misbruikpreventie
Niet dat ik weet.

Visuele hulpmiddelen
Niet nodig.

Samenvatting
Ik merk dat veel spelers opdrachten overslaan als ze avo's moeten spelen. Dat lijkt mij geen goede zaak.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Nee
 

DeletedUser3012

d93b3925aeb443f78005645fe13c75e7.png
 
prima plan opzich maar opdrachten die fortgevechten en/of duels vragen dan? Is voor mensen net zo vervelend als ze duels moeten winnen zonder dat de daar de vaardigheden (of kleding) voor hebben.
 

DeletedUser16209

prima plan opzich maar opdrachten die fortgevechten en/of duels vragen dan? Is voor mensen net zo vervelend als ze duels moeten winnen zonder dat de daar de vaardigheden (of kleding) voor hebben.

om maar te zwijgen van de one hit overwinning in 'one mans hand'.
en voor avo's hoef je niet eens te skillen? ik zie het grote probleem niet. slapen kan je 's nachts doen of na een fg, als je toch meteen in hotel gegooid word. Eventueel kazerne kan ook nog dat is al 2u minder, op die manier halen mensen hun prestaties ook wel.
 

DeletedUser16286

Dat slapen gaat misschien wel ver, en de avo's met buggs ook.

Maar door alle moeilijkheden eruit te halen haal je wel de uitdaging uit het spel... Niemand verplicht je om de opdrachten te doen. Als ze heel simpel waren was het ook niets om trots op te zijn. Sommige opdrachten zijn gewoon wat moeilijker en vereisen meer tijd.
 
Valt idd wat voor te zeggen, maar zoals anderen ook zeggen zijn er wel meer dingen die niet voor iedereen te doen zijn en/of leuk zijn.
Slapen lijkt me trouwens niet eens zo'n probleem toch? Iedere speler slaapt toch 's nachts wel (de normale in ieder geval wel).

Avo's zijn vervelender ja, zeker omdat er a) niets aan is, b) je er erg lang op moet wachten en het ten slotte c) tijdverspilling is, maar goed, zo is de opdracht helaas nu eenmaal :S
 

DeletedUser16209

Valt idd wat voor te zeggen, maar zoals anderen ook zeggen zijn er wel meer dingen die niet voor iedereen te doen zijn en/of leuk zijn.
Slapen lijkt me trouwens niet eens zo'n probleem toch? Iedere speler slaapt toch 's nachts wel (de normale in ieder geval wel).

Avo's zijn vervelender ja, zeker omdat er a) niets aan is, b) je er erg lang op moet wachten en het ten slotte c) tijdverspilling is, maar goed, zo is de opdracht helaas nu eenmaal :S

heel even, ik ken heel weinig spelers die in hotel gaan slapen, op prestatiegericht na slapen dan. :D
en avo's kunnen zéér leuk zijn, jawel u hoort het goed :p, maar enkel wanneer mensen een teken van leven geven en ook luisteren naar de spelers die er wat verstand van hebben.
 

DeletedUser16209

tja dan moeten die mensen die het "beter weten" wel kalm blijven, anders is het voor die wat er eens mee wil beginnen ook zo voorbij ;)

dat mensen hun geduld dan verliezen is perfect normaal, de mensen geven geen antwoord wanneer er wat gevraagd word of zeggen dat ze het spel kennen en dan blijkt dat het helemaal niet zo is. aangezien dit vrij frequent voorkomt ben je dit als meer ervaren speler wel beu.
 

DeletedUser3012

en voor avo's hoef je niet eens te skillen? ik zie het grote probleem niet. slapen kan je 's nachts doen of na een fg, als je toch meteen in hotel gegooid word. Eventueel kazerne kan ook nog dat is al 2u minder, op die manier halen mensen hun prestaties ook wel.

Dat slapen gaat misschien wel ver, en de avo's met buggs ook.

Maar door alle moeilijkheden eruit te halen haal je wel de uitdaging uit het spel... Niemand verplicht je om de opdrachten te doen. Als ze heel simpel waren was het ook niets om trots op te zijn. Sommige opdrachten zijn gewoon wat moeilijker en vereisen meer tijd.

@ beide: Da's dus juist het punt, dr zit totaal geen uitdaging in, geen intelligentie, skills e.d. Het zijn echt van die opdrachten die niets toevoegen, je kunt ze net zo goed weglaten. Dat is dan ook het voorstel.;)
 

DeletedUser16209

@ beide: Da's dus juist het punt, dr zit totaal geen uitdaging in, geen intelligentie, skills e.d. Het zijn echt van die opdrachten die niets toevoegen, je kunt ze net zo goed weglaten. Dat is dan ook het voorstel.;)

in avo zit geen build, maar je hebt skills nodig om het fatsoenlijk te kunnen spelen en het niet verpesten voor anderen.
 
@ beide: Da's dus juist het punt, dr zit totaal geen uitdaging in, geen intelligentie, skills e.d. Het zijn echt van die opdrachten die niets toevoegen, je kunt ze net zo goed weglaten. Dat is dan ook het voorstel.;)

ik vind duels niks, worden die er dan ook uit gehaald?
dan gaan we gezellig met zn alle tabaksbladeren plukken
 

DeletedUser4007

@ beide: Da's dus juist het punt, dr zit totaal geen uitdaging in, geen intelligentie, skills e.d. Het zijn echt van die opdrachten die niets toevoegen, je kunt ze net zo goed weglaten. Dat is dan ook het voorstel.;)

alle gewone klik opdrachten en normale product opdrachten er ook maar uithalen?
is dan eigenlijk ook gewoon tijdverspilling.
craften ook maar weghalen?
80% is toch nutteloos
avo"s ook weg.... vanwege weinig animo.
fg's zijn meestal ook triest dus die kunnen ook weg.
met je level kan je elke arbeid doen... ook tijdverspilling dus

blijft eigenlijk weinig over zo....
dus als die makkelijke dingen je al niet aanstaan?
misschien beter uitloggen en gewoon wegblijven?
dat is dan gelijk de makkelijkste oplossing die ook nog eens direct te realiseren is.

DOEIIIIIIIIIIIIII :laugh:
 

DeletedUser3012

in avo zit geen build, maar je hebt skills nodig om het fatsoenlijk te kunnen spelen en het niet verpesten voor anderen.

Da's waar, goed punt. Kritiek op avo's in opdrachten komt ook mede voort uit alle bugs, je kunt je opdrachten niet doen zonder verplicht deel te nemen aan een slecht werkend onderdeel van het spel. 'k Snap best dat mensen dan zeggen: zorg er eerst voor dat het vloeiend werkt voordat je het in quests gooit.

Maargoed, zo'n ramp is het ook niet. Denk dat inmiddels wel duidelijk is dat de meesten graag avo's en slaapopdrachten in de quests hebben, dus idee kan de ijskast in.;)
 

DeletedUser16286

Toch vind ik slapen nogal een duffe opdracht. Daar heeft echt niemand zin in én het is geen uitdaging. Dan kunnen ze beter als opdracht doen: Log een week niet in op The West... Daar zit voor veel mensen nog meer uitdaging in.
 
Toch vind ik slapen nogal een duffe opdracht. Daar heeft echt niemand zin in én het is geen uitdaging. Dan kunnen ze beter als opdracht doen: Log een week niet in op The West... Daar zit voor veel mensen nog meer uitdaging in.

een week niet inloggen?
ben jij wel goed bij je hoofd:no:
 

DeletedUser16559

Toch vind ik slapen nogal een duffe opdracht. Daar heeft echt niemand zin in én het is geen uitdaging. Dan kunnen ze beter als opdracht doen: Log een week niet in op The West... Daar zit voor veel mensen nog meer uitdaging in.

haha, en dan vergeet je een dagje en log je na 6,5 dag weer in :blink::blink: moet je nog een keer! :'(
 

DeletedUser16286

@Arctic, natuurlijk maak ik een grapje, maar t zou wel serieus meer uitdagend zijn :p

Hopelijk heb ik Inno nu niet op ideëen gebracht :/
 

DeletedUser16209

Toch vind ik slapen nogal een duffe opdracht. Daar heeft echt niemand zin in én het is geen uitdaging. Dan kunnen ze beter als opdracht doen: Log een week niet in op The West... Daar zit voor veel mensen nog meer uitdaging in.

de enige manier dan mensen die slaap prestaties halen is door opdrachten zoals deze, van mij mogen ze gerust blijven :) je kan na een fg of 's nachts perfect keertje in hotel blijven.
is het einde van de wereld niet?
 
Bovenaan