• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Shoppen bij The Wild-West

DeletedUser

Hallo,

Ik ben Keul oprichter van The Wild-West wij willen u graag de kans geven om in onze stad te shoppen.

Aanbieding:

Handelaar;
Ezel $250
Grijze Halsdoek $10
Zwarte Halsdoek $20

Geweermaker;
Gebroken Kruik $16
Vuursteen $26

Kleermaker;
Zwarte Pet $112
Grijze Pet $46
Zwarte Voorhoofdsband $18
Grijze Voorhoofdsband $2
Bruine Kapotte Schoenen $30
Zwarte Kapotte Schoenen $30
Clints Poncho $800
Grijze Schoudermantel $38
Gele Vodden $12
Blauwe Vodden $12

Alles wat u koopt en het is onder de
$60 kost u $30 belasting
$100 kost u $60 belasting
$150 kost u $90 belasting
$300 kost u $120 belasting
$300 en meer kost u $240 belasting

U krijgt er als u wil een gratis nacht bij!!

Als u van deze aanbieding wil profiteren stuur dan een telegram met onderwerp toerisme in-game naar keul.

In die telegram moet staan:

-Wat je koopt
-Blijf je slapen


Regels:
Betaalt u geen belasting dan wordt u door onze stad aangevallen en zal deze actie niet meer geldig zijn voor andere mensen, dus verpest u het door niet te betalen voor iedereen.


MVG keul
 

DeletedUser

nee helaas niet;)

edit
Wij zijn de enige stad samen met moTTo town die de clints poncho hebben bij ons is die veel goedkoper!!! bij ons $800 bij hun $3200:D

De edit knop gebruiken aub als je niets lang te melden hebt.:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wij zijn de enige stad samen met moTTo town die de clints poncho hebben bij ons is die veel goedkoper!!! bij ons $800 bij hun $3200:D

Dat betwijvel ik lol.

Er zijn denk ik rond 15 steden met een Clints Poncho.
 

DeletedUser

ja maar motto town is de enig die hem heeft en die staat in de top-100
 

DeletedUser

Uuhm.. Wij staan óók in de Top100, en hebben óók een Clins Poncho. Wat je zegt slaat dus nergens op. En oh ja, bij ons kost hij óók maar $800,-! ;)
 

DeletedUser

eh zijn jullie echt zo dom in je eigen stad is het een vierde van de normale prijs dus stop deze onnodige discuse
 

DeletedUser

cowboy city heeft hem OOK voor 800, ik heb hem daar net gekocht. Als je niet in een stad zit en je ziet dat die stad een clints poncho heeft dan kost die 4 keer zo veel, als je die stad joint, dan zal je zien dat hij maar 800 kost.

En ik denk dat JIJ hier de sukkel bent :rolleyes:
 

DeletedUser

nee helaas niet;)

edit
Wij zijn de enige stad samen met moTTo town die de clints poncho hebben bij ons is die veel goedkoper!!! bij ons $800 bij hun $3200:D

De edit knop gebruiken aub als je niets lang te melden hebt.:)

Wij hebben die al een paar weken...
Clints poncho kan je ook bij ons kopen!
En wij vragen maar $100 belasting ongeacht hoeveel je koopt!
 

DeletedUser

nee helaas niet;)

edit
Wij zijn de enige stad samen met moTTo town die de clints poncho hebben bij ons is die veel goedkoper!!! bij ons $800 bij hun $3200:D

De edit knop gebruiken aub als je niets lang te melden hebt.:)

Als je spullen koopt in je eigen stad zijn ze altijd 4 keer zo goedkoop. Als ik bij jullie die poncho wil halen kost het mij ook $3200!
 

DeletedUser

niet waar, we bedoelen dan dat je bij ons in de stad wordt toegelaten dan in de stadskassa betaalt en dan je ding koopt:D
 

DeletedUser

wat bedoelen ze met dat belasting:S je kunt de stad ingaan.
en inkopen doen, en niet betalen!
 
Bovenaan