• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Shoppen bij Cowboy City!!!

DeletedUser

Hallo,

Omdat je niet kan editen moet ik hem opnieuw plaatsen.
Wij hebben nieuwe spullen en die staan er ook bij (onder).
Verder blijft alles het zelfde!

Wij zijn een stad die zich vooral richt op kleermaker.
Om aan wat meer geld te komen gaan wij ook onze stad open maken voor mensen die goede spullen willen kopen!
Hier laat ik zien welke goede spullen wij hebben:



De beste spullen zal ik gaan zeggen/uitleggen:




De nieuwe spullen:



Als je interesse hebt in deze spullen moet je naar onze stad lopen (helemaal recht, 2e van boven) en kan je een uitnodiging krijgen!
Je moet $100 storten als je in de stad komt, maar dan mag je alles kopen wat je wilt!
DIT IS ERG GOEDKOOP!


PM mij ingame!
Stuur je bericht naar: Breempower
 

DeletedUser

Niemand?

Wij zijn nu bezig met woonhuizen en zullen dan ook 5 vaste leden erbij kunnen hebben!
Als je interesse hebt kan je nu al vast naar Breempower PMen.
 

DeletedUser

Ik heb wellicht interesse in de edele pet en het blauwe overhemd. Ik heb nog niet genoeg geld voor beide, maar ik zou ze toch allebei graag willen hebben. Ik wil dan nu alvast eentje kopen, weer terug naar m'n eigen stad, en dan weer eentje kopen. Moet ik dan twee keer 100$ betalen?
 

DeletedUser

Nee, dat onthouden we dan wel, maar misschien heb je nog wat items en heb je dan wel het geld.
Maar je hoeft als je nu al weet dat je bijna terug komt maar 1x $100 te betalen!

Ik kan je zo wel uitnodigen!
 

DeletedUser

Basti-NL ik zou toch maar effe wachten want over een paar uur is onze kleermaker ook weer een lvl omhoog misschien hebben wij dan ook die kleren! (Ik weet niet of ik dit hierneer mag zetten een advies??)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Oh, oke Nordin.
Cowboy, ik wacht het even af. Ik kom wel vrij zeker een keer naar jullie zodat ik de pet kan kopen want die hebben wij niet.
Ik laat het je nog wel weten via PM wanneer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan