• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Shoppen bij Cowboy City

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Omdat hij hier ook past plaats ik hem hier ook!


Hallo,

Wij zijn een stad die zich vooral richt op kleermaker.
Hij is nu level 3 en we zijn hem naar 4 aan het doen.
Om aan wat meer geld te komen gaan wij ook onze stad open maken voor mensen die goede spullen willen kopen!
Hier laat ik zien welke goede spullen wij hebben:



De beste spullen zal ik gaan zeggen/uitleggen:




Als je interesse hebt in deze spullen moet je naar onze stad lopen (helemaal recht, 2e van boven) en kan je een uitnodiging krijgen!
Je moet $100 storten als je in de stad komt, maar dan mag je alles kopen wat je wilt!
DIT IS ERG GOEDKOOP!


PM mij ingame!
Stuur je bericht naar: Breempower
 

DeletedUser

bewerk je je kleren met photoshop met de prijzen erbij te zetten :p
 

DeletedUser

Ik vind dat ie het goed heeft opgelost hoor. Je ziet namelijk alleen de prijs als je er met je muis overeen gaat. Word lastig om dat op het forum te zetten he. Maar toch @ TheCowboy: PM verstuurd ;)
 

DeletedUser

Zeg, ik heb wel interesse. Ik ben een soldaat [zo'n indaanfiguur..] van lvl 11. Niet te laag hoop ik? Alleen als ik bij jullie stad bij Kleermaker kijk, zie ik alleen zwarte & gele vodden, en twee hoofdbanden ofzo. Klopt dit?
 

DeletedUser

@Achtzu: Ja dit klopt, als je straks in Cowboy City intrekt zul je alle spullen zien die TheCowboy nu ook aanprijst. Dat is bij elke stad zo.
@TheCowboy: Mooi overzicht!
 

DeletedUser

Zeg, ik heb wel interesse. Ik ben een soldaat [zo'n indaanfiguur..] van lvl 11. Niet te laag hoop ik? Alleen als ik bij jullie stad bij Kleermaker kijk, zie ik alleen zwarte & gele vodden, en twee hoofdbanden ofzo. Klopt dit?

Stuur me maar een ingame bericht!
Ik heet daar Breempower
 

DeletedUser

teach me...
als ik dat doe komt er zon wit vlak achter die tekst...


*btw, ik vind het een zeer handig idee, en 100 dollar is niet veel, misschien kom ik ook nog wel eens een dagje winkelen :p
 

DeletedUser

Sorry dat ik in mn eigen topic offtopic ga maar hier hem ik het plaatje voor svenNL:

 

DeletedUser

cool, dankje,
ik leer hier veel meer dan ik had verwacht ^_^

:D

Maar nu weer ontopic!
De eerste mensen beginnen te komen!
En we zijn ook onze kleermaker naar level 4 aan het doen om nog beter spullen te krijgen!

En jullie mogen als jullie een bezoek brengen ook een extra bonus in de bank stoppen hoor :p maar dat is niet verplicht (wel $100)!
 

DeletedUser

als ik jou was zou ik de geweermaker ook hoog maken
trekt veel klante ;)
 

DeletedUser

Dan is het zonde van je tijd en geld!
Je kan veel beter 1 ding ontwikkelen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan