DeletedUser9519
Hallo allemaal,
Laat ik maar direct met de deur in huis vallen, mijn idee is dat als je een bounty op iemands hoofd zet, je kan kiezen uit dood (flauwgevallen) of levend (overwonnen). Het is dan de bedoeling dat de beloning alleen wordt uitgeloofd aan een persoon als hij deze persoon heeft laten flauwvallen als er dood (flauwgevallen) is gekozen of als hij deze persoon heeft overwonnen en er levend (overwonnen) is gekozen.
Natuurlijk moet er een aanzienlijk bedrag meer worden betaald (uitschrijfkosten, dit is dus geen beloning) wanneer er dood (flauwgevallen) wordt gekozen, anders zou vrijwel iedereen de optie flauwgevallen kiezen.
Ik hoop dat jullie mijn idee wat vinden, mij lijkt het wel wat, ik heb namelijk een goed voorbeeld:
Ik sta 4de op wereld 7, maar ik wil mijn vriend numero 3 inhalen, dus wil ik hem laten flauwvallen en zet ik een bounty op zijn hoofd, maar helaas! De bounty is al weg en mijn goede vriend nummer 3 kan gewoon doorwandelen, terwijl ik hem in het hotel had willen zien liggen.
Laat ik maar direct met de deur in huis vallen, mijn idee is dat als je een bounty op iemands hoofd zet, je kan kiezen uit dood (flauwgevallen) of levend (overwonnen). Het is dan de bedoeling dat de beloning alleen wordt uitgeloofd aan een persoon als hij deze persoon heeft laten flauwvallen als er dood (flauwgevallen) is gekozen of als hij deze persoon heeft overwonnen en er levend (overwonnen) is gekozen.
Natuurlijk moet er een aanzienlijk bedrag meer worden betaald (uitschrijfkosten, dit is dus geen beloning) wanneer er dood (flauwgevallen) wordt gekozen, anders zou vrijwel iedereen de optie flauwgevallen kiezen.
Ik hoop dat jullie mijn idee wat vinden, mij lijkt het wel wat, ik heb namelijk een goed voorbeeld:
Ik sta 4de op wereld 7, maar ik wil mijn vriend numero 3 inhalen, dus wil ik hem laten flauwvallen en zet ik een bounty op zijn hoofd, maar helaas! De bounty is al weg en mijn goede vriend nummer 3 kan gewoon doorwandelen, terwijl ik hem in het hotel had willen zien liggen.