• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sherrif: "Dead or Alive" optie

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 41 93,2%
  • Nee

    Stemmen: 3 6,8%

  • Totaal aantal stemmers
    44
  • Enquête gesloten .

DeletedUser9519

Hallo allemaal,

Laat ik maar direct met de deur in huis vallen, mijn idee is dat als je een bounty op iemands hoofd zet, je kan kiezen uit dood (flauwgevallen) of levend (overwonnen). Het is dan de bedoeling dat de beloning alleen wordt uitgeloofd aan een persoon als hij deze persoon heeft laten flauwvallen als er dood (flauwgevallen) is gekozen of als hij deze persoon heeft overwonnen en er levend (overwonnen) is gekozen.

Natuurlijk moet er een aanzienlijk bedrag meer worden betaald (uitschrijfkosten, dit is dus geen beloning) wanneer er dood (flauwgevallen) wordt gekozen, anders zou vrijwel iedereen de optie flauwgevallen kiezen.

Ik hoop dat jullie mijn idee wat vinden, mij lijkt het wel wat, ik heb namelijk een goed voorbeeld:
Ik sta 4de op wereld 7, maar ik wil mijn vriend numero 3 inhalen, dus wil ik hem laten flauwvallen en zet ik een bounty op zijn hoofd, maar helaas! De bounty is al weg en mijn goede vriend nummer 3 kan gewoon doorwandelen, terwijl ik hem in het hotel had willen zien liggen.
 

DeletedUser

En goed idee:eek:

Daar had ik echt niet aangedacht:p

Maar ben voor
 

DeletedUser

kben ook voor, helemaal top, maar hoeveel is aanzienelijk meer, het dubbele van het minimum bedrag, dat dan als minima ?
 

DeletedUser9519

Dat weet ik niet precies... In ieder geval een bepaald percentage van het als beloning uitgeloofde bedrag.

Wanneer er iemand anders ook een bounty op zijn/haar hoofd zet met een andere optie, wordt er geen extra plakkaat aangemaakt, maar wordt het er apart bijgeschreven hoeveel je krijgt voor flauwvallen en hoeveel voor overwinnen.
 

DeletedUser

ik vind wil je iemand flauw met een bounty van 1000 dat het jou 2500 kost dus alles *2.5
 

DeletedUser9519

ik vind wil je iemand flauw met een bounty van 1000 dat het jou 2500 kost dus alles *2.5

Dat lijkt me misschien iets te veel van het goede...

Hoeveel kost het extra om een plakkaat van iemand op te hangen? Volgens mij ongeveer 9 of 10 % van het bedrag dat je op iemands hoofd hebt geplaatst.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Dat lijkt me misschien iets te veel van het goede...

Hoeveel kost het extra om een plakkaat van iemand op te hangen? Volgens mij ongeveer 9 of 10 % van het bedrag dat je op iemands hoofd hebt geplaatst.


waarom zou het zo goedkoop moeten zijn, jeezes als je iemand flauw wil leg hem dan zelf flauw, vraag het ana je stadsgenoten of betaal er grof geld voor
 

DeletedUser9519

50% van het bedrag dat je op zijn hoofd hebt gezet lijkt me meer dan genoeg.
 

DeletedUser4700

Ik vind dit echt een idee dat er moet komen! Je hebt er niet zoveel aan als iemand gewoon een duel verliest, maar wel als iemand flauwvalt!
 

DeletedUser

Goed idee Kars! hoop alleen niet dat het tegen mij wordt gebruikt :p
 

DeletedUser

Ik heb voorgestemd maar wel op de voorwaarde dat er een flink veel hoger bedrag moet worden betaald als de dead optie wordt gekozen. Het x2.5 idee ben ik het opzich wel mee eens, en als het al bij gesteld zou moeten worden dan naar boven. Want flauwvallen berokkent veel meer schade dan enkel winnen.
 
Bovenaan