• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

server speciaal voor landen

zou het geen leuk idee zijn,om een server te maken die dan tussen landen gaat.

bv elk vakje een ander land,zo zou je dan op den duur steden kunnen overnemen van elkaar,waardoor er op den duur 1 land overblijft die dan winnaar is.

of gewoon dat alleen mensen uit 1 land bij elkaar in een stad kunnen,zo krijg je vanzelf een soort van landen-oorlog,ipv alliance-oorlogen.

dit idee moet nog uitgewerkt worden,maar ik vraag me af of er interesse voor zou zijn.

:bolhoed:
:sheriff:
 
Niet bij mij, gezien het zich allemaal afspeelt in het Wilde Westen. :) Of ik begrijp je idee verkeerd, maar dan zul je het iets uitgebreider uit moeten leggen. ;)
 

DeletedUser

Als één land bij elkaar in een stad gaat. Hoe groot moeten die steden dan wel niet zijn? Dat gaat toch niet? Of je zou een paar Kwadranten bij elkaar kunnen doen. Daarbij, hoe zou een fortgevecht dan moeten gaan met zoveel spelers? Er zijn namelijk ongeveer 65.000 spelers in Nederland, laat staan andere landen!
Ik vind het niet zo'n goed idee.
 

DeletedUser

Als één land bij elkaar in een stad gaat. Hoe groot moeten die steden dan wel niet zijn? Dat gaat toch niet? Of je zou een paar Kwadranten bij elkaar kunnen doen. Daarbij, hoe zou een fortgevecht dan moeten gaan met zoveel spelers? Er zijn namelijk ongeveer 65.000 spelers in Nederland, laat staan andere landen!
Ik vind het niet zo'n goed idee.

Hij bedoelt waarschijnlijk dat alleen mensen van hetzelfde land in een bepaald gebied kunnen. Dus niet alleen in 1 stad, maar in alle steden in dat gebied.

Ik vind het idee zelf niet slecht, maar het heeft zoals Muf-Muf al zei weinig met het wilde westen te maken.
 

DeletedUser

Ik vind het idee zelf niet slecht, maar het heeft zoals Muf-Muf al zei weinig met het wilde westen te maken.

Ik denk gewoon dat hij bedoeld dat je met The-West een server aanmaakt, waar alle landen dan op spelen. Een internationale server.
 

DeletedUser

Ik denk gewoon dat hij bedoeld dat je met The-West een server aanmaakt, waar alle landen dan op spelen. Een internationale server.

er bestaat zoiets als de beta :rolleyes:


ik vind het niet echt een goed idee :eek:
 

DeletedUser

Lijkt me wel een grappig idee, maar als je wil dat het land tegen land wordt dan moet je juist niet landen per county indelen, anders zullen alleen de grenssteden een ander land langs zich hebben en de rest duelleert intern in het eigen land :p
 

DeletedUser1557

klinkt leuk

maar dan moet er ook interesse zijn bij de andere landen en dan dat er bijvoorbeeld 1000 van elk land mee kunnen doen.

je moet je land dan opgeven en daar hoor je bij en dan word je in een bepaald vak gedumpt bijv nl vak of italie vak licht er aan waar je van daan komt

ook heeft iedereen een vlag bij zich van het land waar hij vandaan komt. net zoals de forten.
 

DeletedUser1053

Het enige wat hiermee kan is kijken welke taalversie het beste in The-West spelen is, ik verwacht niet dat ze daarvoor een aparte server willen maken.
 

DeletedUser

Hoezo niks met het wilde westen, ik dacht toch echt dat ik bij geschiedenis heb geleerd dat er Fransen, Spanjaarden, Engelsen, Nederlanders en nog een zootje om het westen vochten.
In dat opzicht kun je spelers natuurlijk wel in hun land zetten, en je maakt er een "Gemengd Zwemmen" land bij, zodat ieder mee kan doen.
Er is geen probleem qua aantal, alleen moet je miss. een limiet per land maken, anders doen er teveel NL-ers mee tegenover te weinig Spankaarden (bijv.)

Ik zie hier wel wat in!
Het is alleen wel lastig controleren waar eenieder vandaan komt...
 

DeletedUser

goed idee

Het si een goed idee aleen de taal is nog een probleemje ,
maar op de beta was het leuk om tegen russen te vechten!
 
Bovenaan