• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Schandalig

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik kreeg dit binnen.



Onderwerp jazzy
Gesprekspartner *RELAXED*
»1«
*RELAXED* vandaag om 15:35 uur
heeey jazzy viel je alleen aan omdat lemming hem aanviel dus ga maar bij hem zeuren
en blijkbaar ben je een dikke vette viese belg


ik ben geen belg maar ik vind dit wel een beledeging voor de belgen en asociaal taalgebruik en discriminatie.
Wie kunt hem bannen ofzo of aanspreken want ik weet niet waar ik het moet melden.
 

DeletedUser

Ik kreeg dit binnen.



Onderwerp jazzy
Gesprekspartner *RELAXED*
»1«
*RELAXED* vandaag om 15:35 uur
heeey jazzy viel je alleen aan omdat lemming hem aanviel dus ga maar bij hem zeuren
en blijkbaar ben je een dikke vette viese belg


ik ben geen belg maar ik vind dit wel een beledeging voor de belgen en asociaal taalgebruik en discriminatie.
Wie kunt hem bannen ofzo of aanspreken want ik weet niet waar ik het moet melden.

weet je ik kan niet bij mijn inwoners in de stad kijken
wat moet ik doen?
 

DeletedUser

ben zelf belg maar als je de tekst grof vindt moet je een support doen en niet hier of speler blocken heb je er geen last meer van;)

waar support staat in game rechts instellingen klik er op daar vanonder staat in icoon support daar indienen
 
support doet daar NIETS aan..zeggen dat ze om "privacy" redenen niet je IGM's mogen lezen,in de toekomst schijnt er ergens een knop te komen waar je dit soort dingen kan melden.
:o
 

DeletedUser

lol dus je mag mekaar verwijten:D, spijtig dat het niet mag op tw :(
hoe komt het dan daar wel en hier niet support dient daar toch voor
 

DeletedUser

Ik kreeg dit binnen.



Onderwerp jazzy
Gesprekspartner *RELAXED*
»1«
*RELAXED* vandaag om 15:35 uur
heeey jazzy viel je alleen aan omdat lemming hem aanviel dus ga maar bij hem zeuren
en blijkbaar ben je een dikke vette viese belg


ik ben geen belg maar ik vind dit wel een beledeging voor de belgen en asociaal taalgebruik en discriminatie.
Wie kunt hem bannen ofzo of aanspreken want ik weet niet waar ik het moet melden.
Het bericht zegt meer over hem en zijn niveau dan over Belgen hoor . :)
Probeer je spel niet te laten verknoeien door zo'n dingen ,zulke figuren vindt je nu eenmaal overal. Je kan hem bij berichten blokkeren, dan heb je'r geen last meer van .

Als Belg trek ik het me niet aan wat zo iemand zegt . (Maar 'k geef toe dat ik even naar z'n dueleerlevel ben gaan kijken, maar hij is nog maar level 11:D)
Laat het niet aan je hart komen en geniet van The West .
 

DeletedUser

en zker als je in iets beter bent kunnen sommige dat niet verdragen en dan gaan ze zo'n dinge doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan