• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ruilen

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Hey,

Ik kwam juist op het idee, maar het kan ook zijn dat het niet op veel trekt.


Dat in je stad een nieuw gebouw komt voor te ruilen, of gewoon een nieuwe functie bij Salon.

Die functie zou alleen doorgaan met leden van je eigen stad .

Graag jullie mening hierover.
 

DeletedUser

Meer informatie en beter uitgewerkt aub.
Verder: Je hebt in het echt ook geen gebouw nodig om te handelen. Ook is dit al meerdere malen voorgesteld maar dan zonder dat gebouw.
 

DeletedUser

ik weet niet hoe ik het beter zou kunnen zeggen

mss met een voorbeeld

speler A heeft de vlag van de unie en speler B ( stadgenoot van speler A) heeft Vlees van een kalkoen en 2 keer het vlees van een koe. Ze besluiten om te ruilen. Dit kunnen ze dan doen in het salon.

speler A heeft de vlag van de unie en speler C (geen stadgenoot van speler A) heeft Hoorn van een kalkoen en 2 keer het vlees van een koe. Ze besluiten om te ruilen, maar dat kan niet omdat ze geen stadgenoten zijn
 

DeletedUser

Dit is het idee waar iedereen op zat te wachten. Modjes, where are you?
 

DeletedUser

dit zou ik ook graag willen en ook met geld maarja dan wordt het spel wel heel makkelijk.
1 speler hoeft niks te doen als anderen hem steeds dingen geeft om opdrachten af te sluiten.

denk dat het niet doorgevoerd wordt. wordt het spel te makkelijk van..

ik hoop wel dat er spellen functies komen zoals pokeren en blackjack in de saloon. maakt het spel beter want zit nu op level 20 en weet eigenlijk niet wat ik moet doen als ik alles kan doen qua werk.

elke opdracht afsluiten is een optie doel hoger level ?? saai
dueleren om mensen lastig te vallen?? en ervaring en geld?? saai

stad uitbouwen zodat je betere dingen kunt kopen?? niet van noodzaak als je bovenstaand al saai vindt.

ik zoek beetje meer diepgang in dit spel eigenlijk.

bijv. dat je stad bij bijv. 10k punten nieuw gebouwen kan bouwen en met die gebouwen bijv. een 2e dorp beheren?? diplomatie kamer??.

of dat je barakken kan bouwen zodat je mischien per level barack 1 soldaat kan huren die je dan vervolgens kan trainen?

zulke dingen zodat je elke keer naar een level werkt zodat je na dat level weer nieuwe dingen kunt doen.
 

DeletedUser

dit zou ik ook graag willen en ook met geld maarja dan wordt het spel wel heel makkelijk.
1 speler hoeft niks te doen als anderen hem steeds dingen geeft om opdrachten af te sluiten.

denk dat het niet doorgevoerd wordt. wordt het spel te makkelijk van..

ik hoop wel dat er spellen functies komen zoals pokeren en blackjack in de saloon. maakt het spel beter want zit nu op level 20 en weet eigenlijk niet wat ik moet doen als ik alles kan doen qua werk.

elke opdracht afsluiten is een optie doel hoger level ?? saai
dueleren om mensen lastig te vallen?? en ervaring en geld?? saai

stad uitbouwen zodat je betere dingen kunt kopen?? niet van noodzaak als je bovenstaand al saai vindt.

ik zoek beetje meer diepgang in dit spel eigenlijk.

bijv. dat je stad bij bijv. 10k punten nieuw gebouwen kan bouwen en met die gebouwen bijv. een 2e dorp beheren?? diplomatie kamer??.

of dat je barakken kan bouwen zodat je mischien per level barack 1 soldaat kan huren die je dan vervolgens kan trainen?

zulke dingen zodat je elke keer naar een level werkt zodat je na dat level weer nieuwe dingen kunt doen.

op herhaling toer?>
 

DeletedUser

Euhm... Deze functie wordt al ingevoerd. Kijk maar eens bij aankondigingen. Daar staat dat de functie gaat ingevoerd worden. (onderling handelen)
 

DeletedUser54

Dit is het idee waar iedereen op zat te wachten. Modjes, where are you?

We lezen alles rustig mee.
Maar zoals ook eerder gezegd is moeten goede ideeën uitgewerkt worden en geplaatst worden op het Engelse of Duitse algemene forum van The-West.
 

DeletedUser

Een ruil gebouw. Waar je een voorwerp kan aanbieden als te ruil. Dit is een prima idee!! Zo kan er ook niemand meer stelen.

Je kan bijv. op level 1 slechts 1 voorwerp aanbieden en op level 10 tot 10, met premium doe je dat x2 en op level 10 kun je dan 20 voorwerpen aanbieden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan