• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

raad de datum!

DeletedUser

hallo,

welkom bij een nieuw vraagstuk:
wanneer word vannille lv 99? je mag er 1 uur naast zitten. de winnaar krijgt:een dikke kus van mij en een gratis duel(die je wel verliest:p)
 

DeletedUser

Vannelle zou wel de gene zijn die het goed raad :p

Ik zeg 5 december 20:00
 

DeletedUser12045

30 november 13:00,maar dit geldt voor dirk-jan oomen.Ik ben er bijna zeker van dat hij wint:p
 

DeletedUser5512

nog ongeveer 1,5 level dus dat heb je binnen een week gedaan, rond 1800 ep per dag kan je wel halen als je goede arbeiden kan, PA en uiteraard steeds AP koopt als ie leeg is.

26 november 17:00 uur:)
 

DeletedUser12477

2 dec. 16:23 exact! heb heel precies gerekent!

en raad een wat hij met pakjesavond krijgt? een nieuw update (1.30) zodat hij er weer 21 level bij moet sparen! ;)
 

DeletedUser

Ik denk eigenlijk dat we nu massaal fortgevechten moeten starten om dan DJO aan de top te helpen XD Hij is een goede fortvechter XD

Ik zeg 1 December 3 Uur
 

DeletedUser12045

Ik vind dat DJO het tog het meest verdient.Hij komt altijd op voor zijn stad en komt ook verdedigen als er maar 20aanvallers komen.
 

DeletedUser

Mag ik mee raden :D.

Een iemand zit er heel dichtbij
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ja he he ik deed ook nog geen fortgevechten en Djo wel.Daar kun je dan toch niet tegenop:D.Ik heb een mooie 2e plek gered zonder stad en zonder Fg.Maar het was wel leuk zo met Djo gun het hem net zo
 
Bovenaan