• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

pushing of niet?

naar aanleiding van een discussie op de chat

stel:

ik zet een premie op iemands hoofd
vervolgens schiet ik dezelfde persoon overhoop en krijg daardoor mijn eigen geld weer terug

is dit pushing of niet?
en is dit toegestaan?
 

DeletedUser15821

De enige reden om dit te doen is om een prestatie te halen. Dat is t zelfde als vroeger je eigen spullen van de markt kopen om bijvoorbeeld 250.000 te verdienen aan spullen verkopen op de markt, was ook niet toegestaan.
 

DeletedUser4007

De enige reden om dit te doen is om een prestatie te halen. Dat is t zelfde als vroeger je eigen spullen van de markt kopen om bijvoorbeeld 250.000 te verdienen aan spullen verkopen op de markt, was ook niet toegestaan.

eigen spullen kopen?
je kan cancellen maar niet kopen
tenzij er een 2de speler aan mee doet
 

DeletedUser3012

Pushen = duwen, m.a.w. als er sprake is van pushen wordt account A door account B geduwd, oftewel beter gemaakt.

Als je zelf je eigen zooi van de markt koopt wordt er niemand beter van, dus niemand gepushed. Zelfde geldt voor als je je eigen premie pakt, niemand wordt daar beter van.
 
De pushregels zijn erg specifiek en dit geval staat er niet in omschreven, het lijkt me dus gewoon toegestaan. Als je het zeker wil weten kan je dit het beste aan de support voorleggen.
 

DeletedUser4007

Pushen = duwen, m.a.w. als er sprake is van pushen wordt account A door account B geduwd, oftewel beter gemaakt.

Als je zelf je eigen zooi van de markt koopt wordt er niemand beter van, dus niemand gepushed. Zelfde geldt voor als je je eigen premie pakt, niemand wordt daar beter van.

het is pushing als een lage een hoge helpt
als een hoge een lage helpt heet het pulling

dat wordt nog wel eens verward met elkaar ;)
 
Bovenaan