• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Punten alternatief (avontuur)

DeletedUser12477

Voorstel
Wanneer jouw team een speler dood van het andere team, krijgt jouw team een punt. Dit om ervoor te zorgen dat je niet op het laatst zit te wachten op je nederlaag, omdat je er toch niks meer aan kan doen.

Details
Een alternatief om punten te verzamelen, naast het gebouwen systeem.

Misbruikpreventie
-

Visuele hulpmiddelen
-

Samenvatting
Doden levert ook punten op.

Administratie
 

DeletedUser16131

ik vind dat de matchen nu al zo snel voorbij zijn :| waarom dat nog sneller doen, misschien dat ze dit kunnen doen als ze ook de puntenbarriere verhogen maar dan zit je met nog een bijkomende probleem, namelijk dat de skillgap nog groter wordt.

als laag level speler wordt je dan al snel een liabiliteit voor je team omdat je sneller KO gaat (naar mijn mening) daarbij heb je ook nog eens de eventwapens (boog etc) die dan eig nog een grotere rol gaan spelen
 
ik vind dat de matchen nu al zo snel voorbij zijn :|

goeie zaak!

maar er zullen nog andere battle modes komen, deze (domination) is nog maar de eerste. de volgende modes zullen een ander principe en mogelijk aan andere map hebben :laugh:
(of ja, dat hebben ze aangekondigd, komt mss niet hoor - maar het plan was aanvankelijk om een berenjacht te maken en dat zullen ze denk ik nog steeds doen)
 
Bovenaan