• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

PowerPlay FG

DeletedUser

Mensen de kerst vakantie komt er aan! naast alle vredes die er aan komen zijn ook veel mensen vrij en beschikbaar deze dagen, In de salloonchat liet ik de wens horen dat er veel fort gevechten moeten zijn omdat mensen meer online kunnen zijn deze dagen dus bij deze een klein voorstel, zullen we proberen, op de dagen dat er geen kerst en/of nieuwjaars vrede is, 2FG's te doen? kunnen we mooi allemaal muntjes verdienen die we kunnen uitgeven aan wat dan ook..

ik zal dit zelf ook proberen. Met Strijdlustige groet Zenzi
 

DeletedUser16402

Mensen de kerst vakantie komt er aan! naast alle vredes die er aan komen zijn ook veel mensen vrij en beschikbaar deze dagen, In de salloonchat liet ik de wens horen dat er veel fort gevechten moeten zijn omdat mensen meer online kunnen zijn deze dagen dus bij deze een klein voorstel, zullen we proberen, op de dagen dat er geen kerst en/of nieuwjaars vrede is, 2FG's te doen? kunnen we mooi allemaal muntjes verdienen die we kunnen uitgeven aan wat dan ook..

ik zal dit zelf ook proberen. Met Strijdlustige groet Zenzi

Dat klopt idd. Zelfs de mensen op de FG server hebben geen FG's in de kerstvakantie.

Houdt wel rekening met de 2 FG-loze perioden ;)
Deze kun je vinden in de serverinfo.
 

DeletedUser

Normaliter is er op de NL servers geen vredesperiode. Ik weet niet of dat dit jaar anders is.
 
Bovenaan