• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Posts?

DeletedUser

Waarom heb ik nog maar 38 posts?
Ik zat 4 dagen terug nog rond de 100, daarna was het 80, en nu opeens 38 :confused:
Ik spam wel eens, maar echt niet zoveel..
 

DeletedUser

oh....of klo is grote kuis aan het doen :p

Maar maak jij je zorgen om je postcount?

En dat vraag jij? Vraag het btw niet aan mij, atm 28 posts vandaag :p

Ik heb geen idee wat er gebeurde gister op het forum. Mijn account bestaat pas 1 uur xD
 

DeletedUser

Neen, Degolas heeft grote kuis gedaan? ik had ook nog over de 200 posts en nu amper 100. Maar het gaat toch niet over het aantal posts die je hebt. Het forum draait erom om mensen te helpen, te discussiëren en lol maken.

Het is geen spelletje om zoveel mogelijk posts te hebben zo als vele wel denken.

MvG
Stef
 

DeletedUser

Stefken wil graag Moderator worden ooit Oldage, snap dat dan.


Mijn Posts zijn ook zinvol gepost, ookal zijn het er 31 vandaag.
 

DeletedUser

Stefken wil graag Moderator worden ooit Oldage, snap dat dan.


Mijn Posts zijn ook zinvol gepost, ookal zijn het er 31 vandaag.

Kwil geen moderator worden. Kheb daar geen tijd voor en is veel te veel werk.
Ik heb al een waarschuwing dus het ziet er ook niet naar uit dat ik ooit moderator zal worden; Trouwens ik ben slechts 15 (over 2 dagen 16) En Op die leeftijd is het vebroden om moderator te zijn.

MvG
S.
 

DeletedUser

Kwil geen moderator worden. Kheb daar geen tijd voor en is veel te veel werk.
Ik heb al een waarschuwing dus het ziet er ook niet naar uit dat ik ooit moderator zal worden; Trouwens ik ben slechts 15 (over 2 dagen 16) En Op die leeftijd is het vebroden om moderator te zijn.

MvG
S.

Op tribalwars niet hoor, op je 16de mag je forummoderator worden, 18 jaar spelmoderator
 

DeletedUser

Wist ik. Ik ben toch nog geen 16?
Ik weet trouwens niets over moderators en hoe je het moet zijn.

Trouwens, eerder terug heb ik een post gelezen van degolas waarin stond dat spelers hier op het forum hem ook een beetje zouden helpen.
 

DeletedUser

mijn god..

maak je niet zo druk om je postcount :eek:
Het is niet echt een compliment als je counter hoog staat vanwege je spam
 

DeletedUser

Dat is 't ook niet, ik vermoed alleen dat er nu dus veel zinvolle posts van mij verwijderd is, wat dus niet nodig is, en gewoon bruikbaar is voor anderen
 

DeletedUser

Vind het wle grappig te zien dat ik in een keer 4e sta met aantal posts, niet dat het me een worst kan schelen, ik zit immers op dit forum omdat ik het leuk vind, maargoed:)
 

DeletedUser

Ik veronderstel dat de mods wel weten wat ze doen, dus je moet niet panikeren dat er nuttige post zijn wewijdert. Misschien dat ze ooit nuttig zijn geweest, maar dat ze nu niet meer van nut waren. Vandaar die vermindering in posts!

MvG
S.
 

DeletedUser

Ik veronderstel dat de mods wel weten wat ze doen, dus je moet niet panikeren dat er nuttige post zijn wewijdert. Misschien dat ze ooit nuttig zijn geweest, maar dat ze nu niet meer van nut waren. Vandaar die vermindering in posts!

MvG
S.

De posts zijn gisteren allemaal verwijderd omdat Degolas zot werd van de hoeveelheid spam.
Echter is Degolas vandaag zijn Moderator schap kwijtgeraakt, ik neem aan omdat zoveel topic's heeft verwijderd.
 

DeletedUser

De posts zijn gisteren allemaal verwijderd omdat Degolas zot werd van de hoeveelheid spam.
Echter is Degolas vandaag zijn Moderator schap kwijtgeraakt, ik neem aan omdat zoveel topic's heeft verwijderd.

Hoe weet jij dat? Ik vond hem anders wel goed! En één van de weininge mods die actief was!

Andere zullen waarschijnlijk ook actief zijn maar niets van zich laten horen!
 

DeletedUser

Vind vooral leuk om te zien dat zij die nu toch zeer positieve dingen zeggen,
vooral de mensen zijn die ik warnings en zelfs bans heb gegeven lolz :).
Echt bedankt, het is nu zo, maar doet wel goed om toch positieve feedback te krijgen :).
Zeker omdat je zou verwachten dat zij die bans/warnings kregen net 'blij' zouden zijn ofzo.
Maar integendeel zelfs! Echt fijn om te mogen zien :)
 
Bovenaan