• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

pOOn voor P12!

DeletedUser

Hierbij de fanclub die wil dat pOOn P12 gaat behalen. Hij moet daarvoor nog 1 hele akelige speler inhalen en heeft daar nog maar 4 levels voor.

Go pOON, go!!!

:p
 

DeletedUser

Hij meent het echt van die fanclub :p

GO pOON :D

Huh je werkt je eigen tegen? :p
 

DeletedUser5512

inderdaad GO pOON, het is inderdaad leuk als je plaats 12 haalt maar nog leuker als je boven freewilly staat:D
 

DeletedUser

Het is wel spannend. pOON pakt meer ep bij fortbattles en ik meer van duels. :)
 

DeletedUser5695

omg freewilly, nu ben ik t een keer niet met je eens (doordat je dit onzintopic geopend hebt)
Overigens pakt willy meer xp met duelleren dan ik met fortgevechten (duelleren ben ik mee gestopt, had t wel gezien) aangezien xp-inkomsten van fortgevechten nogal fluctueren...Bovendien vind ik plaats 13 leuker dan plaats 12 dus willy be my guest (en mijn idool :D) en win deze nonsens strijd van me en pak die 12e plek :p
 

DeletedUser

Hahaha, ik zal mijn best doen pOONtje! :p
En ik maar denken dat je vereerd zou zijn door dit prachtige topic.
Niet dus? :D:D:D
 

DeletedUser5695

hey Freewilly
Boefje ben je, hier een fanclub oprichten en op w1 een lading lood in mijn kont schieten! :p
 

DeletedUser

Ja, je stond daar te kwakzalven maar je had me een verkeerd drankje gegeven man! Ik kon me niet meer beheersen en heb als een gek in het rond staan schieten in je stad. :p

Heb overigens nog wel een tijd gewacht of je ook andere kleren aan zou doen na je fortgevecht hoor....
 

DeletedUser5695

haha ik kan je ook niet eens een drankje even he, bij normale mensen heeft roosvicee niet zo'n heftig effect (maar misschien had ik beter moeten weten en het gevaar moeten inzien van het geven van vitaminen aan een freak :D )
 

DeletedUser

Ik had nog zo gezegd dat ik niet tegen kleurstoffen kon!
Nu zie je wel wat er van komt! :p:p
 

DeletedUser5695

Ik had nog zo gezegd dat ik niet tegen kleurstoffen kon!
Nu zie je wel wat er van komt! :p:p

roosvicee bevat geen toegevoegde kleurstoffen, ik ben bang dat jij juist geen drankjes verdraagt waar GEEN E-nummers inzitten. E-junk die je er bent :D
 

DeletedUser

Een lichamelijke reactie op vitaminen.... Hmm, dat kon het ook wel wezen...
* neemt een slokje van zijn red bull en een nieuw stukje hubba-bubba kauwgom*
 
Bovenaan