• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Opening wereld 7

DeletedUser

Volgens mij werkt het zo niet helemaal. Veel mensen zullen ook stoppen op andere werelden dus daar geen premium meer uit geven.

Maar wellicht gaan er weer een hoop mensne voor ranking of duels en die zullen wel weer premium inzetten inderdaad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Zo gaat het idd :) Maar ik begrijp het ook wel ergens. Ik had het ook toen ik aan wereld 4 begon. Maar achteraf gezien kan je beter premium geven aan je beste accounts :) uiteindelijk gaat het er toch om om hoog level te zijn en wat heb je er dan aan om opnieuw te beginnen, das juist het saaiste :p
 

DeletedUser9519

Ik hoor allemaal reacties van mensen die in bepaalde werelden vrij hoge spelers zijn. Dan zou een extra wereld niet uitmaken nee.

Maar voor mensen die ook een keer mee willen strijden in de top is het hartstikke leuk, er zijn gewoon weer nieuwe kansen en wat maakt het dan uit dat er te weinig spelers zouden zijn? Concurrentie is er altijd wel.
 

DeletedUser

Ik hoor allemaal reacties van mensen die in bepaalde werelden vrij hoge spelers zijn. Dan zou een extra wereld niet uitmaken nee.

Maar voor mensen die ook een keer mee willen strijden in de top is het hartstikke leuk, er zijn gewoon weer nieuwe kansen en wat maakt het dan uit dat er te weinig spelers zouden zijn? Concurrentie is er altijd wel.

Helemaal gelijk Kars.
 

DeletedUser

Ik ben ook van de partij nieuwe wereld nieuwe kansen!
W7 - Avonturier!
 

DeletedUser

W7 mag wel bijna beginnen hoor, ik zit al van 9uur achter de pc...


Zzzzz
Zzzzz
Zzzzz
 

DeletedUser

Pffff

Waarom start het altijd zo laat?

In Grepolis startte de GAMMA veel vroeger hoor!
 
Bovenaan