• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Opdracht angst

DeletedUser14251

Weet iemand hoe de opdracht angst (of hoe die nieuwe halloween opdracht ook heet) Loopt? want ik herinner me alleen dat ik iets moest doen bij de spookstad en wat er daarna moet gebeuren heb ik geen idee. Quest staat ook niet op TW-DB.
 
Na de Spookstad moet je achtereenvolgens opdrachten aannemen bij Henry en de sheriff.
Dan moet je naar de Oude vrouw, maar dat lukt niet want die verschijnt niet vanwege een bug in het spel.
Men zegt dat hieraan nog wordt gewerkt, maar dat duurt inmiddels al een paar dagen... :unsure:
 

DeletedUser14251

Na de Spookstad moet je achtereenvolgens opdrachten aannemen bij Henry en de sheriff.
Dan moet je naar de Oude vrouw, maar dat lukt niet want die verschijnt niet vanwege een bug in het spel.
Men zegt dat hieraan nog wordt gewerkt, maar dat duurt inmiddels al een paar dagen... :unsure:

Heb ik toevallig nog in de middag afgesloten werktte inmiddels bij mij dus wel :D, of ik ben een van de gelukkige :p!
 

DeletedUser16444

Yep ben er ook druk mee.

Punt is alleen ff om een NPC KO te slaan.
Bedoelen ze echt zonder wapen en alleen maar met de vuisten?
Lukt me voor geen meter. Zelfs met wapen krijg ik er geen KO.
 

DeletedUser

Zonder wapen gaat dat niet lukken. Ook met wapen kan het vrij lastig zijn. Wat je zou kunnen proberen is je huidige wapen upgraden, een polijststeen gebruiken en bij tactiek je uitwijken op rood te zetten.
 
Bovenaan