• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Op zoek naar een stad

DeletedUser

Hey iedereen, ik ben De Landroz.

Ik ben vandaag begonnen en op zoek naar een stad. Ik heb dit spel 2 jaar terug gespeeld maar er is wat veranderd en ik ben het grotendeels verleerd. Ik wil actief spelen. Dus: ik ben actief, leer snel en heb veel te leren. Ik hoop dat er een interessant aanbod langs komt!
 

DeletedUser

Je zou bij Team Rocket eens kunnen vragen of er plaats is bij Puertoos, en BG tussen Puerto Aventuras en Puerto Vallarta. Het is een kleine BG met veel nieuwe spelers en veel zeer ervaren spelers die je veel kunnen leren.

Puertoos staat voor kwaliteit boven kwantiteit, voor het verbeteren van individuele prestaties en dat in harmonie brengen met het collectief. Wij richten ons op fortgevechten en proberen ieder lid daar warm voor te krijgen. Ons inziens zijn fortgevechten het leukst en zeker als je met een kleine, gezellige en ook sterke kliek daaraan meedoet.

Ik hoop dat je een kijkje komt nemen. Schroom je ook niet om vragen te stellen. Wij hebben genoeg spelers in onze steden die je een handje kunnen helpen. Mocht er ooit eens niemand het antwoord weten, dan weet waarschijnlijk niemand dat antwoord :p
 
Bovenaan