• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Officiële deelnemerslijst toernooi duellevel 40-80

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser3012

uuuhm ik weet het niet zeker maar volgens mij is radiobert gestopt, hij is kleding - en stadsloos

Stuur hem een IGM en vraag of hij gestopt is. Als hij hem niet leest is hij idd gestopt en dan beslissen we gewoon zelf hoe het toernooi verder gaat :):D
 

DeletedUser

heb ik al gedaan, en over hoe de tonrooi verder zou gaan waren we over aan het nadenken dat de spelers die 3de zijn beëindigt dan miss nog een duel tegen elkaar konden spelen en dat de winnaar ook nog door ging en dat er dan nog een groep kwam en dat de 2 winnaars van de groep dan de finale speelde
(maar we waren dit nog aan het overleggen, en toen antwoorde hij ineens niet meer)
 

DeletedUser

Mister Magic vandaag om 21:41 uur
hoi,
weet jij misschien of radiobert gestopt is met the west?

Erna vandaag om 22:12 uur
Ja, althans op Wereld 1 weet ik het zeker. Het had iets te maken met een bericht wat hij van het WesternNews heeft gekregen maar het hoe en wat precies weet ik niet........

Zo dat weten we dan ook weer .. Ik vind het persoonlijk heel erg jammer :(

Heeft iemand intresse om de organisatie van het toernooi over te nemen? Ik heb helaas geen tijd
 

DeletedUser

De eindstand in onze poule staat hier een paar berichten onder, dus daar hoef je niet veel aan te doen
 

DeletedUser5740

halve finals

de halve finales zijn:

bad and ugly - huipie121

Bulcke - Mister Magic

huipie121 - bad and ugly

Mister Magic - Bulcke

Dit zijn de duels. Je moet ingame zelf afspraken maken over de tijden, ik wil ze voor aanstaande vrijdag hebben het liefst eerder.
de uitslagen naar mij sturen ingame of op dit forum posten. het liefst heb ik screentjes maar hoeft niet.

Nog een vraag aan jullie willen jullie ook een verliezers finale ?
 

DeletedUser5740

ik bedoelde om de 3 plaats de verliezer van halve finale 1 tegen de verliezer van halve finale 2
 

DeletedUser3012

Ik zou het wel willen :D
Aangezien ik wrs toch ga verliezen :o

Maar zullen we gewoon doen als beide verliezers het willen dat er dan nog een duel om de 3e plaats komt en anders niet? Dat lijkt me het beste :)
 

DeletedUser5740

als het niet lukt voor vrijdag je duel te doen neem dan contact op met mij in game
 

DeletedUser

<Halve finale>

24 juni tussen 13u en 21u :

A:Bulcke - Mister Magic
B:Bad and Ugly - huipie121


1 juli : verliezer A - verliezer B
 

DeletedUser

Welkom terug radiobert


Het eerste duel tussen mijzelf en Mister Magic heeft net plaatsgevonden. Het resutaat was meer dan bevredigend voor mij.


[player]Bulcke[/player], Level 58, Duellevel 87, Uitdager
Locatie: [town]BHN-ElitE[/town]
[player]Mister Magic[/player], Level 59, Duellevel 97
Geen treffer : : Geen treffer
Geen treffer : : Treffer: Rechter schouder - 117 LP
Geen treffer : : Geen treffer
Geen treffer : : Treffer: Linker arm - 130 LP
Geen treffer : : Treffer: Linker schouder - 153 LP
Geen treffer : : Treffer: Rechter schouder - 135 LP
Geen treffer : : Geen treffer
Geen treffer : : Treffer: Linker arm - 124 LP
Geen treffer : : Levenspunten totaal - 659 LP
Bulcke [/b]overwint het duel en krijgt 248 ervaringspunten. Mister Magic heeft helaas geen contant geld dat Bulcke kan stelen.[/b]
 

DeletedUser

Zo dat weten we dan ook weer .. Ik vind het persoonlijk heel erg jammer :(

Heeft iemand intresse om de organisatie van het toernooi over te nemen? Ik heb helaas geen tijd


Hey!
Ik stopte op 1 wereld,niet op thewest!
Vind het opzich wel wat jammer met jullie ongeduldigheid...:mad:
 

DeletedUser

de halve finales zijn:

bad and ugly - huipie121

Bulcke - Mister Magic

huipie121 - bad and ugly

Mister Magic - Bulcke

Dit zijn de duels. Je moet ingame zelf afspraken maken over de tijden, ik wil ze voor aanstaande vrijdag hebben het liefst eerder.
de uitslagen naar mij sturen ingame of op dit forum posten. het liefst heb ik screentjes maar hoeft niet.

Nog een vraag aan jullie willen jullie ook een verliezers finale ?

Dag KAKALOV,
het toernooi gaat door met mijn regeling ;)

MVG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan