• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

OBD Alliantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser14880

Ik heb eens zo'n moment dat ik alles is in de 'revu laat passeren'.... wie weet eigenlijk waar de OBD voor staat?

Dan bedoel ik de letters OBD... de originele naam en de bedenker er van?

Discussieer hier erover :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6244

OBD was de "Onkruidbestrijdingsdienst", de alliantie die door Saffiria was opgericht om het veel te grote VSW te stoppen, echter ging dat niet geweldig, zelfs met de -XX- steden erbij waren ze net niet sterk genoeg...

Maar deze tijd zijn we allang gepasseerd, de steden die nog OBD heten bestaan alleen nog uit inactieve mensen (op OBD-Planet Earth na dan, maar deze zitten nu in PK), het echte OBD is al lang dood.
 

DeletedUser14880

Wel geinig bedacht... dat VSW is toch ook veel te groot? En ze vechten toch nog vrijwel dagelijks?:D
 

DeletedUser14880

Van wat mij verteld is: Ongedierte Bestrijdings Dienst... maar met als motto 'Ours Before Dawn' omdat ze 's ochtends vroeg altijd chatten, of voor ochtendgloren :p
 

DeletedUser

Die Saffiria is van voor mijn tijd en ik ken haar dus niet.
Het valt wel op hoe Duarte haar quasi overal aanhaalt, en probeert heilig te verklaren of iets dergelijks.
Als ik niet beter wist zou ik durven raden dat het gewoon dezelfde persoon is, met een vrij hoog ik-vind-mijzelf-zo-geweldig-gehalte ..

Ik krijg het er alleszins niet warm van .. :no: ..
 

DeletedUser1053

Die gedachte heb ik dus ook al een aantal dagen finlay. :p Daarnaast was saffiria ook altijd al rond aparte tijden zoals 4.00-5.00 uur online, dus ik denk het wel... ;)
 

DeletedUser

Had die Saffiria niet ook een wat apart lettertype á la Koffieboy? :p
 

DeletedUser1053

En had onze saffiria ook niet een forum signature met daaronder haar (stad)leiders taak in het rood? :p
 
Ik ben ook soms wel op aparte tijden online, he René? :p

Dat lettertype van Saffiria was inderdaad anders dan normaal, maar volgens mij ook blauw oid.
 

DeletedUser

Nou, Fin brengt nog eens een balletje aan het rollen.
Als ik straks fanmail op w1 ontvang, dan weten we het weer :cool: ..

OBD, was dat geen Ontiechelijk Belachelijk Dubbelaccount?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik ben ook soms wel op aparte tijden online, he René? :p

Dat lettertype van Saffiria was inderdaad anders dan normaal, maar volgens mij ook blauw oid.

Zoals hier te zien is had Saffiria geen kleurtje. Althans, indertijd niet. I see dead people, geloof ik...
 

DeletedUser14880

En??? :blink:

Zijn er niet meer mensen die dit forum kennen en weten hoe ze iets kunnen aanpassen om een eigen stijl te hebben? of is dat verboden? :blink:
 

DeletedUser

En??? :blink:

Zijn er niet meer mensen die dit forum kennen en weten hoe ze iets kunnen aanpassen om een eigen stijl te hebben? of is dat verboden? :blink:

Zeker niet. Er zijn zat mensen die bekend staan om hun lettertype. Is gewoon een toevallige samenloop van omstandigheden:rolleyes:
 

DeletedUser

Wat maakt het uit als die syrcha(of zoiets) is? Is er iets mis met haar dan of loop ik achter:p
 

DeletedUser14880

Saffiria *kuch*

Die schijnt er een potje van gemaakt te hebben door dit spel een tikkie te serieus te nemen af en toe alsmede real life te verwarren etc... althans van wat ik op de chat gehoord heb :blink:
 

DeletedUser1053

Jij bent saffiria, ga het nou niet ontkennen joh.:p

Je had nooit keer op keer over dat verleden moeten beginnen, als je anoniem wilde terugkeren.;) De gedachte begon bij mij al te spelen toen je op IRC kwam en vlak daarna nog een post maakte in het the east topic, waarin je saffira bijna als heldin neerzette. Alsof iemand die net is begonnen met the-west een eeuwenoud topic gaat opgraven, om daar vervolgens te komen vertellen dat het 'onsportief' is om saffiria de schuld te geven en het einde van the east niet aan haar lag maar aan de leiding en de allanties.. :rolleyes: Als je dan ook nog eens een topic gaat openen waarin je vraagt naar de bedenker (saffiria) van een alliantie waar al jaren niet meer over gesproken wordt verraad je jezelf wel heel gemakkelijk. :p
 

DeletedUser

Hé ik herinner mij zoiets!! 'The East' werd toen 'OBD - The East', toch..?
En toen ging een of ander vaag individu er met de naam 'The East' vandoor om z'n eigen dorpje zo te noemen. :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan