• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nr1 duelstad?

DeletedUser

Wie is in jullie ogen de nr1 duelstad? En waarom?

In mijn ogen toch echt Western Meadow waarom? Ze hebben een paar zeer goede zmd :)

mvg Weslala
 

DeletedUser12045

zmd is veel te makkelijk,zo krijg je wel de meeste duelpunten maar dat betekent niet dat je de beste bent ;)
 

DeletedUser4468

WM natuurlijk:D Ik zit erin:D En kevkill natuurlijk en weslala en Nauwdt en nog veel meer(nee, jack noem ik niet)
 

DeletedUser

Tsja. . . zmd is makkie en WM heeft de meeste duelpunten maar de beste zmd-er zit niet bij WM :p
 
zmd = noobkiller (omdat z'n duellvl laag is kanie alleen noobs aanvalle en dus wintie altijd)
gewone duellant = pro-killer (omdat zn duellvl hoog is kanie alleen maar topduellanten aanvallen en om te winnen moet je zelf dus al wel überpro zijn - of howdahs hbbn)
duizend keer meer respect voor gewone duellanten dus :D
 

DeletedUser5695

zmd = noobkiller (omdat z'n duellvl laag is kanie alleen noobs aanvalle en dus wintie altijd)
gewone duellant = pro-killer (omdat zn duellvl hoog is kanie alleen maar topduellanten aanvallen en om te winnen moet je zelf dus al wel überpro zijn - of howdahs hbbn)
duizend keer meer respect voor gewone duellanten dus :D

Ik kan me hier alleen maar bij aansluiten Jack (maar dan zonder de spelfouten :p )
 

DeletedUser

zmd = noobkiller (omdat z'n duellvl laag is kanie alleen noobs aanvalle en dus wintie altijd)

Ik snap dat spelers die worden geduelleerd door een zmd-er het niet leuk vinden maar het hoort er nou eenmaal bij anders was de mogelijkheid er niet en hoelang gaat het duren zonder zmd om de prestatie "barbaar" (voltooi 1500 duels) te krijgen?

Ik vind ze dus niet allemaal noobs want het is toch ook wel weer slim om het zo te spelen. Iedereen maakt zijn eigen keuze hoe ze het spel willen spelen en als je niet geduelleerd wilt worden kun je denk ik beter gaan knikkeren.

Zijn wel noobs bij hoor maar ik wil ze niet allemaal over 1 kam scheren :p
 
ik zei dat ze alleen noobs kunnen duelleren, ik zeg dat dus niet omdat ik er zelf last van heb want volgens my val ik niet onder de categorie 'noob'
toch is het te gemakkelijk
 

DeletedUser4468

Ik heb zelf niets tegen zmd'ers... Ze maken goed gebruik van motivatie, maar dat gaat wel te koste van levelen... Mij zal je wss nooit zmd zien zijn, want mij lijkt het saai...

maar een ep-duellant kan ook alleen noobs aanvallen... bijv. een ep-duellant van lvl 64 vs. een fg'er van lvl 120 en dan gaan farmen..
 
ep-duellanten van lvl 60 kunnen geen gouden revolver dragen en als ze slagkracht zijn hitten ze niets op die lvl120 fortvechters door hun weerstand
 

DeletedUser

Het punt is dat EP-duellanten na een paar keer die 120'er aan te hebben gevallen lvlen en zo met hun normale en duellvl op gegeven moment boven de 120 komen. En dus tzt die 120'er niet meer aanvallen. Bij EP-duellanten is dat dus tijdelijk, terwijl ZMD'ers er een permanente hobby van maken om lafjes mensen zonder duelskills te pakken. Anders gezegd: ze durven zich niet te meten met de EP-duellanten. Waarschijnlijk omdat die EP-duellanten beter zijn, maar daar heb je dus geen last van als je ZMD'er bent. Uitdagingen ontlopen dus.
 

DeletedUser

huh?

terwijl ZMD'ers er een permanente hobby van maken om lafjes mensen zonder duelskills te pakken. Anders gezegd: ze durven zich niet te meten met de EP-duellanten. Waarschijnlijk omdat die EP-duellanten beter zijn, maar daar heb je dus geen last van als je ZMD'er bent. Uitdagingen ontlopen dus.

Tjonge jonge jonge, ik zie hier weer een vooroordeel.
Ik ben op 1 wereld ep duellant en op 1 momenteel zmd en ben niet van mening dat ik dus laf mensen zonder duelskills aanval, ik val namelijk iedereen wel aan en niet alleen spelers zonder skills en ga dus geen uitdaging uit de weg. Ik heb als zmd-er op bris zelfs nog betere skills als mijn ep-duellant op w7!!
Verder ben ik op de andere 2 werelden soldaat en heb er geen problemen mee als iemand mij aanvalt, of hij nu wel of niet zmd-er is maakt voor mij geen verschil.

greetz sputterpiet a.k.a. gremlin

ps: heb mijn prestatie "barbaar" bijna binnen op bris dus iedereen kan wraak nemen, moet nog 250x worden aangevallen voor een andere prestatie :p
 

DeletedUser

Ja, je valt iedereen aan. Maar dan wel degene die een laag lvl hebben. Dus niet de gerenommeerde toppers, want die zijn in lvl te hoog. Uitdagingen uit de weg gaan is leuk, maar op een dergelijk lvl natuurlijk niet veel bijzonders. Je zult een paar goede ZMD'ers hebben, maar het overgrote deel is ronduit noob. Niet beledigend bedoeld, maar gewoon kwalitatief duidelijk minder dan de EP-duellanten.
 
Bovenaan