• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe werelden

DeletedUser8307

Hey, Hallo.

Ik heb gezien telkens er een nieuwe wereld komt er meer mensen speler op The-West.NL. Toch zo'n 15.000. Toen ik hier speelde waren er meer dan (Of juist) 100.000 spelers, nu 65.000 spelers. Moesten er regelmatig nieuwe werelden bijkomen, dan zouden er veel spelers bijkomen, denk ik toch...
 

DeletedUser

De 65.000 zijn de aantal spelers die geregistreerd zijn.
Ook al komt er nieuwe wereld het blijft ongeveer net zo veel of iets meer (sommige spelers maken nieuwe accounts)

Vroeger waren er toch meer dan 80.000 spelers nu is het veel minder.
Te veel stoute mensjes ofzo?
 

DeletedUser

Ik heb nog geweten in het begin dat ie op 101.000 mensen heeft gestaan maar hoger heb ik hem nog niet gezien
 

DeletedUser

Toen er zo'n 100k gebruikers waren zijn ze strenger gaan controleren op dubbel accounts... dat hakte er flink in.

Grz,
Calvino
 

DeletedUser8307

Thx ;)
_
Ja, er zijn ook vele spelers die afhaken, omdat het saai word, maar ik vind van niet eig :)
 

DeletedUser8307

Jep ik ook, nu met de komst van de forten, wel jammer dat de shops er nog niet zijn maar ja ;)
_
 

DeletedUser

Waarom maar nieuwe werelden bijmaken als het spelers aantal niet groter wordt?
Je kan nu al een leegloop zien op de lager genummerde werelden, sommige steden liggen er verlaten bij omdat veel spelers druk bezig zijn in de nieuwere werelden.
Ikzelf was lid van drie steden op drie werelden met dezelfde groep mensen, die drie steden heb ik verlaten omdat er nog maar één speler actief was van de 8.
Ze zijn nu te druk bezig op wereld 5 en 6.

Dergelijke topics krijg je nu ook zegt dat niet genoeg? http://forum.the-west.nl/showthread.php?t=16815
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Maar dan nog.
5/10 dubbelaccount lijkt me toch veel.

5/10 is ook niet direct zo, spelers met een dubbelaccount hebben er meestal veel meer. zo kunnen ze bijv. een stad alleen laten lopen.
dat heb ik pas op de engelse server 10 meegemaakt, de leider van onze stad had 8 accounts.

Nieuwe werelden hoeft van mij ook niet zo vaak, ik zou liever meer opdrachten of nieuw arbeiden in het spel zien komen of uitbreidingen van fort-gevechten zouden ook wel vet zijn.
of verbeteringen van de opdrachten, die van de avonturiers doe me meer aan een indiana jones verhaal denken dan aan het oude westen...
 

Kroenuh

Teamleden
Spelmoderator
Forummoderator
Waarom maar nieuwe werelden bijmaken als het spelers aantal niet groter wordt?
Beslissen om een nieuwe wereld te openen heeft niet alleen te maken met het aantal spelers.
Er wordt ook gekeken op welk level de spelers zijn van de laatst gestarte wereld. Zo creëer je niet alleen een nieuwe kans voor (nieuwe) spelers, maar zo bied je ook de vaste, al spelende spelers een nieuwe uitdaging en mogelijkheid om nieuwe tactieken uit te proberen.
 
Bovenaan