• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe wereld

Op .net openen ze binnenkort gewoon een nieuwe wereld.
https://forum.the-west.net/showthread.php?p=753195#post753195

Ze mogen stemmen op een nieuwe naam met een G. Enkele suggesties daar zijn nu al Greed, Gold Rush, GTFO en Ghost World (want een ghost world is wat iedereen verwacht dat het zal zijn.

Hun huidige laatste wereld (Fairbank) opende gelijktijdig met onze El Dorado, iets meer dan precies een jaar geleden dus, maart 2015.
Als ik het goed heb openden onze werelden de afgelopen jaren iedere keer gelijktijdig met nieuwe werelden op .net.

Mijn vraag is; kunnen wij die rampzalige beslissing hier ook verwachten?
Is het opgelegd door Hamburg en heeft .nl geen keus?
Want niemand van de huidige spelers (op welke wereld dan ook) zit te wachten op een nieuwe wereld natuurlijk. Vroeger zat er meestal anderhalf jaar of langer tussen, en dat sloopte iedere keer de bestaande werelden.

Nu slechts een jaartje er tussen dus, Greed indeed...
 

DeletedUser

Bullshit, vroeger opende er een nieuwe wereld slechts enkele maanden na een andere. Loop niet met verdraaide feiten te strooien. Als je niet wil dat je wereld word verneukt, speel dan gewoon niet op de nieuwe?
 
Op de Nederlandse server zal voorlopig nog geen nieuwe wereld geopend worden. Dat zijn in ieder geval de huidige plannen. Wellicht later in het jaar, maar dat is nog niet 100% zeker. :)
 

DeletedUser4007

kan me inderdaad niet voorstellen dat iemand daar ook maar op zit te wachten.
een nieuwe wereld pffffffffffff:blink:

Op de Nederlandse server zal voorlopig nog geen nieuwe wereld geopend worden. Dat zijn in ieder geval de huidige plannen. Wellicht later in het jaar, maar dat is nog niet 100% zeker. :)

misschien een referendum houden of dat wel gewenst is in deze community?
 
Op de Nederlandse server zal voorlopig nog geen nieuwe wereld geopend worden. Dat zijn in ieder geval de huidige plannen. Wellicht later in het jaar, maar dat is nog niet 100% zeker. :)


Bedankt voor dat snelle antwoord, MufMuf.

Hopelijk duurt het nog heel lang voordat die nieuwe komt, op .net zijn ze in ieder geval behoorlijk boos. De actieve spelers die graag samenspelen en voor de gezelligheid inloggen bedoel ik dan natuurlijk.

Maar goed, we gaan het zien allemaal.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16209

ik snap niet hoe inno er zelfs aan denkt om nog een wereld te openen, iedereen wat de laatste paar werelden met de rest heeft gedaan...
 
Een nieuwe wereld heeft voor- en nadelen. Nadeel kan inderdaad het effect op andere werelden zijn. Een voordeel kan daarentegen zijn dat iedereen weer een kans heeft om op nummer 1 te komen, en dat het spel in z'n geheel in die zin weer wat opleeft omdat men weer een doel voor ogen heeft. :)
 

DeletedUser16049

Met andere woorden meer nadelen (omdat je alle andere werelden er mee hebt) dan voordelen (één speler heeft er voordeel aan, inno ook wegens nuggets kopen).

Er worden werelden gesloten wegens te weinig activiteit. Nieuwe werelden veroorzaakt dit! :mad:
 

DeletedUser16209

Een nieuwe wereld heeft voor- en nadelen. Nadeel kan inderdaad het effect op andere werelden zijn. Een voordeel kan daarentegen zijn dat iedereen weer een kans heeft om op nummer 1 te komen, en dat het spel in z'n geheel in die zin weer wat opleeft omdat men weer een doel voor ogen heeft. :)

die nieuwe wereld leeft max een halfjaar, vanaf dan is de top 10 ook weer definitief gevormd, en gaat het bergaf met alle werelden.

ipv een nieuwe wereld mag er nog eentje verdwijnen, dat zal meer leven op een wereld geven.
 
Bovenaan