• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe Stad?

DeletedUser

wat zijn de voordelen eigenlijk om een stad te hebben?(ik heb vast ergens over het oog gezien :p)

- Gratis Hotel.
- Duelleren als je doodgraver hebt.
- Eigen forum, dus meer plezier.
- Goedkoper spullen kopen in je eigen winkels.

En zo kun je wel even doorgaan, maar denk dat dat het belangrijkste is.
 

DeletedUser

goedkoper inkopen doen bij de handelaar. (1/4 van de normale prijs)
 

DeletedUser

Cental City zoekt nog 3 nieuwe leden, heb je een hoger level dan 5 en ben je actief stuur dan een bericht in-game.

We zitten op het middelste puntje van de map en hebben al 7 leden, we aarsen niet op je geld en kicken je er niet uit als je gedoneerd hebt. (zoals somige steden. :p)


PS: Inderdaad beter als je ''een'' topic maakt over recuteren, maar zorg dan wel dat er alleen berichten staan over recuteren.
Dus ik denk dat er een nieuwe moet gemaakt woorden, is wel zo netjes.:D
 

DeletedUser

One-Poor City zoekt nog 1 actieve, behulpzame en ervaren The-West speler.

Stadoprichters;

Sagabmx
Snakie F


We hebben atm een Handelaar ( level-1 ). we zijn nu bezig om Hotel naar level 1 te brengen zodat we gratis kunnen slapen en in onze eigen sector kunnen blijven.

Wat hebben wij te bieden ?

Veel Hulp, Vriendschap en fun ;)

Only boven de level 9+ kan zich bij mij Solliciteren,

stuur me een bericht met je leeftijd naam wat je graag doet etc.

Mvg, Snakie F & Sagabmx:bolhoed:
 

DeletedUser

mag ik erin?
ik speel nog maar 1 à 2 dagen en ik ben al lvl 3.
en tegen morgenavond zal ik 1 à 2 lvl's gestegen zijn.
 

DeletedUser

The Wild WestCity,

Allereerst proficiat met dit mooie spel,maar kunnen we straks ook dorpen gaan overnemen


grz Cowboy Richard
 

DeletedUser

:DThe Wild WestCity,

Allereerst proficiat met dit mooie spel,maar kunnen we straks ook dorpen gaan overnemen


grz Cowboy Richard
 

DeletedUser492

The south heeft nu nog 1 plaats vrij
Wat hebben we nu aan je te bieden een stad die vrijwillig doneren boven verplicht doneren steld.
We hebben vanaf vandaag een handelaar.
We gaan nu een hotel bouwen voor onze inwoners.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

mag ik erin?
ik speel nog maar 1 à 2 dagen en ik ben al lvl 3.
en tegen morgenavond zal ik 1 à 2 lvl's gestegen zijn.

ik logde even uit en terug in en toen zag ik dat het lvl 4 was maar dat het niet was geupdate.
moest F5 doen.

en morgen komen de updates van de lvl's 5 à 6!!!
bij mij gaat het erg rap hoor.
 

DeletedUser

Nieuwe stad: Celtic. momenteel plek voor nog 3 personen. heb je interesse? stuur een pm naar -beertje- of naar irish godfather
 

DeletedUser

Rang--Stad-------punten-leden-gem,level
54---Central City--776----7---------11

Central City zoekt nog 3 nieuwe leden, zit je in het midden van de mapen en heb je een goed level (6+), stuur me dan een bericht in-game om te joinen.​
 

DeletedUser

nieuw: brandweerkazerne

Hoi,

om te vermijden dat ik veel toetredingsgeld dien te betalen aan een stad waar ze je er later toch uitknikkeren heb ik mijn eigen stadje opgericht.
Ik ben nieuw hier, kom eigenlijk van tribal wars dus ken hier nog niet zoveel van.

Stad: Brandweerkazerne (ben zelf brandweerman dus...)
Je bent absoluut niet verplicht iets te storten (is wel leuk natuurlijk) en je kan gaan en staan waar je wil. No rules, just fun

Greetz

Joergie
 

DeletedUser

Hoi,

om te vermijden dat ik veel toetredingsgeld dien te betalen aan een stad waar ze je er later toch uitknikkeren heb ik mijn eigen stadje opgericht.
Ik ben nieuw hier, kom eigenlijk van tribal wars dus ken hier nog niet zoveel van.

Stad: Brandweerkazerne (ben zelf brandweerman dus...)
Je bent absoluut niet verplicht iets te storten (is wel leuk natuurlijk) en je kan gaan en staan waar je wil. No rules, just fun

Greetz

Joergie
Lijkt me een heerlijk stadje om in te wonen lekker beetje nixen af en toe ene brandje blussen,nee word echt een gezellig stadje. Succes met het vinden van leden ik denk dat het druk gaat worden in je mailbox.:p
 
Bovenaan