• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe filmpjes

DeletedUser8307

Dag iedereen,

Bij het theater speelt al weken hetzelfde filmpje. Begrijp me niet verkeerd, maar intussen weet ik (& alle anderen) al dat er elke dag 19.000 kinderen sterven. Helaas, maar kan er eens niet iets anders komen? Of moeten organisaties/bedrijven eerst hun interesse tonen hiervoor?

Vriendelijke groeten,
Hannes
 

DeletedUser15117

Ik denk dat er geen andere reclames zijn op dit moment, dus wachten tot andere bedrijven reclame willen maken via t-w is het enige wat daar verandering in kan brengen.
 

DeletedUser15194

nee innogames gaat willekeurige filmpjes draaien.
wat een domme opmerking hannes, als er meerdere organisaties/bedrijven zijn die willen betalen voor het filmpje in thewest zullen er ook wel meer verschillende filmpjes komen.
 

DeletedUser6244

zet het geluid uit en kijk ff op facebook heb je er geen last meer van :3
 

DeletedUser6377

Dag iedereen,

Bij het theater speelt al weken hetzelfde filmpje. Begrijp me niet verkeerd, maar intussen weet ik (& alle anderen) al dat er elke dag 19.000 kinderen sterven. Helaas, maar kan er eens niet iets anders komen? Of moeten organisaties/bedrijven eerst hun interesse tonen hiervoor?

Vriendelijke groeten,
Hannes

1) ga terug naar de basischool
2) spijbel dit keer NIET bij je eerste les economie
3) vraag eerst je moeder of het dit keer wel een verstandige vraag is
4) welkom terug op het forum

WH
 
1) ga terug naar de basischool
2) spijbel dit keer NIET bij je eerste les economie
3) vraag eerst je moeder of het dit keer wel een verstandige vraag is
4) welkom terug op het forum

WH

1) Ga naar het toilet.
2) Laat alle azijn maar weglopen.
3) Neem een cursus ´opbouwend reageren´.
4) Welkom terug op het forum. :laugh:

On-topic: ik word ook gek van dat filmpje, maar ik denk dat als Inno de keuze had gehad, er wel meer verschillende filmpjes waren geweest. Blijkbaar verdienen ze hier het meest aan.
 

DeletedUser15117

Dan kijk je op je hyves :p

Of je zet nog ff een filmpje aan van het theater en gaat daarna het forum bekijken :D

OT: zolang inno maar kiest wat het meeste geld oplevert vind ik het best qua filmpjes, dan hebben we op andere vlakken minder last van geldwolf inno.
 

DeletedUser8307

1) ga terug naar de basischool
2) spijbel dit keer NIET bij je eerste les economie
3) vraag eerst je moeder of het dit keer wel een verstandige vraag is
4) welkom terug op het forum

WH

We zullen maar zwijgen over jouw topic over adblocker zeker? :huh:

En ik volg geen economie, zal daar aan liggen. :)
 

DeletedUser385

k zal maar neit zeggen dat ik nog steeds zit te wachten tot ze een de lion king draaien :p
 
Bovenaan