• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuw voorwerp?

DeletedUser

Volgens mij bestaat dir topic nog niet dus bij deze.
Wat is deze roze handdoek nou in de UPC winkel? :p
 
je bedoelt de wasmand en dat drankje? vraag me ook af wat dat is

en ben ook al onderweg naar het stamhoofd van de wogons :p
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser15860

Mij is het ook opgevallen!

Ik heb bij "Op verkenning gaan" een wasmand gevonden waar een paarse handdoek in zat.


Ik keek in mn inventaris, en er was geen handdoek meer te bekennen 0_0
Ook niks bij "verzamelkaart" bij prestaties..

Weet iemand hier meer van?


Remon Tobias

Ps. Het bericht van dat ik die wasmand vond, zie je op m'n in-game profiel bovenaan.
 

DeletedUser

Volgens mij bestaat dir topic nog niet dus bij deze.
Wat is deze roze handdoek nou in de UPC winkel? :p

waar zie je die dan ? bij Hot , Voorwerpen of Buffs ???

ik zie alleen nieuwe wasmand :D zou het vrij-kaartje worden voor Gerard Joling in de Arena :blink: :rolleyes:
 

DeletedUser15840

m8je_Ryf.png


Astu :). Staat bij evenementen onderaan in je prestatiescherm.
 

DeletedUser

m8je_Ryf.png


Astu :). Staat bij evenementen onderaan in je prestatiescherm.

TNX , ik kwam in de war weer door die eddievisser :laugh: hij had het over de winkel he , maar ik nsap het nu wel gelijk :)

Eddie vrugher op W2 kon ik je nog volgen dus , maar nu je ouder wordt ga he vreemd praten zeg , komt vast door al die andere wereld(talen) ;)
 

DeletedUser

ja die handdoeken zitten dus in de wasmand, maar ze zijn useless merk ik :p
 
handdoeken

Erg fijn dat de aankondiging van handdoekendag weer akelig te laat kwam. Had ik eerder geweten dat je die wasmanden kan vinden met arbeiden dan had ik mijn upm enveloppen daar niet aan opgeofferd. Dus bedankt Marco.......voor niks.
 

DeletedUser4007

Erg fijn dat de aankondiging van handdoekendag weer akelig te laat kwam. Had ik eerder geweten dat je die wasmanden kan vinden met arbeiden dan had ik mijn upm enveloppen daar niet aan opgeofferd. Dus bedankt Marco.......voor niks.

gelijk als een blinde die manden kopen met upb is ook niet slim
want je had zelf ook kunnen zien dat ze 6 dagen in stock liggen
dus je had ook even kunnen wachten;)
 

DeletedUser15194

als jij iets nieuws ziet en daar gelijk allemaal muntjes aan opmaakt, ja dan is dat pittig dom. helemaal als je na de eerste ziet dat er een schijnbaar nutteloos voorwerp inzit.
 

DeletedUser4007

helemaal nutteloos niet
je krijgt een prestatie en een item wat je waarschijnlijk alleen deze week kan krijgen, de badjas;)
 

DeletedUser15194

schijnbaar zei ik ook, als je ergens een handdoek uithaalt waar je verder niks mee kan lijkt het nutteloos :p
 

DeletedUser

Nieuw voorwerp

m8je_Ryf.png


Astu :). Staat bij evenementen onderaan in je prestatiescherm.



Ik heb niet zo'n balk onderin mijn prestatiescherm staan. Hoe krijg je die dan??
Moet je bepaald level hebben? of ergens de opdracht vandaan halen? waar dan?? Ben bij alle opdrachtgevers langsgeweest, en in de saloon.
 

DeletedUser

En waar kan ik dat vinden?? Zie ik nergens in mijn scherm staan. Onderaan mijn scherm staan alleen hokjes met inventaris-vrienden-duels e.d., daar staat ie niet tussen. Bovenin ook niet ergens.... Help! Heb al de wereld aan handdoeken gehad, maar ben ze volgens mij allemaal kwijt nu ergens....:hmf:
 
Bovenaan