• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nevada (nieuwe stad) zoekt leden

DeletedUser

Beste The-West spelers,

Nevada zoekt trouwe en uiteraard ook actieve leden.

Nevada is een stad die net gestart is en als hoofdbedoeling heeft om een hechte community te creeren waarin iedereen inspraak heeft. Eerst zou ik graag een solide basis uitbouwen vooraleer we aan vechten of dat soort dingen gaan denken.

Momenteel ben ik het enige lid :) Ik ben dan ook op zoek naar leden die beantwoorden aan de volgende eigenschappen:
- Maturity: dit wil zeggen: een zekere graad van volwassenheid, geen kleiklein kleutertje gedoe dus, er zijn er vast wel die weten wat ik wil zeggen ;)
- Loyalty: dit houdt in dat je verwacht word je actief te betrekken in het hele stadsgebeuren, dat je dus iewat interesse hebt in de stad.
- Community-spirit: het is de bedoeling dat we samen beslissen wat we gaan bouwen of waar we verder op focussen, zodat de stad voor iedereen aangenaam en naar verwachting is. Ook hoe we de gebouwen financieren kunnen we samen bespreken, afhankelijk van karakterklasses, level etc. kunnen we dit in samenspraak met elkaar bepalen.

Wekelijkse minimum donaties zijn (althans voorlopig) niet nodig, als we iets willen bouwen zullen we zoals ik al zei samen de financiering bespreken, maar wees gerust, profiteurs gaan eruit :)

Vanaf level 9 ben je welkom, je karakterklasse doet er voorlopig niet echt toe, hoewel ik in het begin liefst enkele bouwers of avonturiers zou hebben

Voelt je aan gesproken? neem dan contact op met mij ( Angeleye )

Cu in the west
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

oja, dit vergat ik nog even te zeggen:

de stad is zeer gunstig gelegen, vlak bij bossen, vlaktes, rivieren en meertjes... wat wil je nog meer? ;)

edit
komkom mensen, niet zo timide, er zijn vast wel spelers die aangetrokken zijn door mijn uitleg? of niet? :)

edit knop gebuiken aub als je niets lang te melden hebt.:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik heb wel interesse om in je stad te komen. Ik heb momenteel level 9
 

DeletedUser

Uitnodiging verstuurd,

Nog 3 plaatsen te vullen

edit
Trouwens, mensen met een lager level, die erg gemotiveerd zijn kunnen ook altijd hun kandidatuur indienen :sheriff:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Aangezien jij al in een andere stad zit beschouw ik jouw kandidatuur als ongeldig...

Nog 1 plekje te vullen mensen!
 

DeletedUser

Ik heb wel interesse ..

Ben momenteel level 8, halfweg tot level 9. Ik ben nog aan het twijfelen welke karakterklas ik zal kiezen, ofwel Avonturier, ofwel arbeider.
 

DeletedUser

Ik voel me aangesproken tot je stad door je uitleg. Ik ben echter nog maar level 8 maar doe mijn best om zo snel mogelijk level 9 te krijgen. Hoop dat er dan nog een plekje is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Sry mensen, momenteel zitten we vol, we bouwen zo snel mogelijk nieuwe huizen!
 
Bovenaan