• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Moord De Hoeve.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Ik ben bezig met de opdracht Moord. De getuigen heb ik gehoord, ik heb verslag uitgebracht aan de sherrif en ben nu weer bij de hoeve voor verdere aanwijzingen. Hier ben ik nu al 2 dagen mee bezig, maar ik vind niets. Kan iemand mij verder helpen?
Graag alleen serieus reageren. Beter je best doen, 't is geheim en zo weet ik nu wel...
 

DeletedUser9519

1. 30 minuten bos rooien (of meer totdat je de bebloede doek krijgt)
2. Doe de doek in je inventaris
3. Je krijgt een opdracht van John, neem deze aan en sluit deze af.
4. Ga naar "de hoeve" in vak 16.
5. Neem de opdracht aan in de hoeve en sluit deze af, je krijgt een foto.
6. Doe deze foto nu in je productvak in je inventaris.
7. Ga langs alle 5 de personen vlakbij (volgorde maakt niet uit), neem daar de opdrachten aan en sluit de opdrachten af:
7.1 De revolverheld
7.2 De mexicaan
7.3 De danseres (beloning links = kudrams parasol, beloning rechts = kuierstok)
7.4 De paardenfokker
7.5 De dienstmeid
8. Je krijgt nu weer een quest van John, neem deze aan en sluit deze af.
9. Doe de volgende 6 arbeiden totdat je een speciaal product krijgt, zorg er wel voor dat je de foto van Mr. Charlton in je productvak in je inventaris hebt tijdens de arbeiden! Dit zijn de 6 arbeiden:
9.1 Tabak plukken
9.2 Agaven plukken
9.3 Hout zagen
9.4 Paarden temmen
9.5 Munitie transporteren
9.6 Werken als kwakzalver
10. Als je bij elk van deze arbeiden een speciaal product hebt gekregen moet je naar John gaan, neem zijn opdracht aan en sluit deze af.
11. Nu mag je een verdachte kiezen, wie is volgens jou de dader? Sluit de opdracht met de juiste dader af!
12. Als je goed hebt gekozen moet je naar de dader lopen en met hem duelleren.

Deze heb ik gemaakt en hij staat al op een aantal werelden bij mijn stad. Het zal onderhand wel geen spoiler meer zijn :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
1. 30 minuten bos rooien (of meer totdat je de bebloede doek krijgt)
2. Doe de doek in je inventaris
3. Je krijgt een opdracht van John, neem deze aan en sluit deze af.
4. Ga naar "de hoeve" in vak 16.
5. Neem de opdracht aan in de hoeve en sluit deze af, je krijgt een foto.
6. Doe deze foto nu in je productvak in je inventaris.
7. Ga langs alle 5 de personen vlakbij (volgorde maakt niet uit), neem daar de opdrachten aan en sluit de opdrachten af:
7.1 De revolverheld
7.2 De mexicaan
7.3 De danseres
7.4 De paardenfokker
7.5 De dienstmeid (beloning links = kudrams parasol, beloning rechts = kuierstok)
8. Je krijgt nu weer een quest van John, neem deze aan en sluit deze af.
9. Doe de volgende 6 arbeiden totdat je een speciaal product krijgt, zorg er wel voor dat je de foto van Mr. Charlton in je productvak in je inventaris hebt tijdens de arbeiden! Dit zijn de 6 arbeiden:
9.1 Tabak plukken
9.2 Agaven plukken
9.3 Hout zagen
9.4 Paarden temmen
9.5 Munitie transporteren
9.6 Werken als kwakzalver
10. Als je bij elk van deze arbeiden een speciaal product hebt gekregen moet je naar John gaan, neem zijn opdracht aan en sluit deze af.
11. Nu mag je een verdachte kiezen, wie is volgens jou de dader? Sluit de opdracht met de juiste dader af!
12. Als je goed hebt gekozen moet je naar de dader lopen en met hem duelleren.

Deze heb ik gemaakt en hij staat al op een aantal werelden bij mijn stad. Het zal onderhand wel geen spoiler meer zijn :p
De danseres geeft je de Kuierstok/Parasol, niet de Dienstmeid
 

DeletedUser8307

Als je wat geluk hebt vind je dit al na 10 minuten, anders heb je het vaak na 2 uren zeker.

Vragen moeten trouwens in de Schapenkooi.
 

DeletedUser

weet iemand misschien WiE de moordenaar is?? wel leuke opdracht trouwens alleen nu heeft haast iedereen een kuierstok of parasol....
 

DeletedUser8307

weet iemand misschien WiE de moordenaar is?? wel leuke opdracht trouwens alleen nu heeft haast iedereen een kuierstok of parasol....




Dat is er inderdaad jammer aan...

Mr.Cartwright
 

DeletedUser

ligt eraan of je een mannelijk of vrouwelijk karakter hebt, parasol voor vrouwen, wandelstok voor mannen.
 

DeletedUser8307

wat kan je beter kiezen wandelstok of parasol

Als je een mannelijk karakter hebt heb je natuurlijk niets aan die parasol. Als je een vrouwelijk karakter hebt heb je natuurlijk niets aan de kuierstok, deze zijn gerelateerd aan het geslacht. :)

Voor links: Parasol
Voor rechts: Kuierstok.

Goed gokken dus. ;)
 

DeletedUser4007

de hele oplossing staat op eerste blad van deze thread
misschien eerst eens de hele thread lezen?????;)
 

DeletedUser

en als je in wat grotere stad zit zal die vast ook wel op je stadsforum te vinden zijn.
 

DeletedUser

Als je een mannelijk karakter hebt heb je natuurlijk niets aan die parasol. Als je een vrouwelijk karakter hebt heb je natuurlijk niets aan de kuierstok, deze zijn gerelateerd aan het geslacht. :)

Voor links: Parasol
Voor rechts: Kuierstok.

Goed gokken dus. ;)

Ik heb de parasol per ongeluk maarja heb toch al een kuierstokje :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan