• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Moderators & Geheime Wapens

DeletedUser9519

Ik was nog een de geheime wapens aan het bekijken op de wiki toen ik me begon af te vragen, hoe kan svcinc die kleine hints weten die hij op de wiki heeft geplaatst.

Belle haalde vaak de krantenkoppen in het Westen, misschien moet je maar eens naar de krantenkoppen kijken om te zien of je haar befaamde deringer kan vinden.

Premiejager is dus een lonend beroep in het Wilde Westen, misschien moet je zelf maar eens op zoek gaan naar Ike Clanton.

Hoewel er niet bij elk wapen hints staan aan het einde van het verhaal, staan er wel hints bij vele.

Ik heb altijd gedacht dat moderators niets meer wisten dan normale spelers over de wapens. Alleen de community manager mocht dacht ik dingen weten over het spel, wat ik ook al niet zeker weet.

Dus nu mijn specifieke vraag:
Hoe kan svcinc al deze kleine hints weten, weet hij hoe je de wapens moet krijgen?

We weten allemaal wel dat svcinc heel veel kennis heeft over het oude westen, maar hoe weet hij dit?


Met vriendelijke groet,

Kars Smidt
 

DeletedUser4891

Hij heeft geloof ik perongeluk info gevonden, en hij heeft in vrije tijd boeken doorzocht.
 

DeletedUser8307

Hij zegt dat hij het per ongeluk gevonden heeft ja, toen hij plaatjes zocht ergens in een database waar enkel Community-Managers mogen in komen.

Toen heeft hij het per ongeluk gevonden. :)

svcinc weet dus hoe je aan de geheime wapens kan geraken.
 

DeletedUser9519

Haha die svcinc toch :p

Ik wil ook wel even naar die database kijken :p
 

DeletedUser8307

Haha die svcinc toch :p

Ik wil ook wel even naar die database kijken :p

Tsja... Normaal mogen mods er niet in. Dus stel je wordt mod moet je niet denken: "Ha ik ga eens te weten komen hoe ik aan die wapens kom". Neen, het was dus enkel voor de wiki. Dit heeft svcinc eens gezegd op het forum.

Dus je moet community manager worden. Veel succes Kars! :D
 

DeletedUser1557

ik heb begrepen dat hij ze alleen mag doen wanneer een speler het gedaan heeft en het dus bekend is

herandos en belle stars tot nu toe dus
 

DeletedUser12838

Hij heeft de teksten van de afsluittekst enzo gemaakt van de edele wapens.
Hij weet dus hoe je alle wapens kunt krijgen.
 

DeletedUser3874

Hij heeft de teksten van de afsluittekst enzo gemaakt van de edele wapens.
Hij weet dus hoe je alle wapens kunt krijgen.

Als je zulke onwaarheden (eerder spam maar goed) wil posten kan je beter niet eens op de "Antwoord verzenden"-knop klikken, bespaart ons mods een hoop moeite.

Voor de rest lijkt alles reeds gezegd volgens mij.
 

DeletedUser9519

Moderators krijgen niets meer te weten over het spel dan normale spelers. Als de moderators dat zelf zeggen dan mag ik hopen dat we ze kunnen geloven.

Ik ben er ook van overtuigd dat ze niets weten over de edele wapens.
 

DeletedUser

Moderators krijgen niets meer te weten over het spel dan normale spelers. Als de moderators dat zelf zeggen dan mag ik hopen dat we ze kunnen geloven.

Ik ben er ook van overtuigd dat ze niets weten over de edele wapens.

dit klopt idd :)
 

DeletedUser

hé ff voor de duidelijkheid,
svcinc heeft per ongeluk een document gezien toen hij bezig was met de wiki!
hij is zo sportief dat hij door middel van tips mensen helpt er ook achter te komen.
 
Bovenaan