• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mitos y Leyendas

DeletedUser2771

Gefeliciteerd atmandu.

Nu nog uitbreiden tot een top 3 stad.

Bedankt! :)
Top 3 stad, we gaan het proberen.
Maar eerlijkheidshalve moeten we bekennen dat SONUWE er beter voor staat.

We hadden ook beter al wat zaken afgesproken op voorhand, maar ik heb eergisteren pas besloten om mee te spelen op wereld 7.
'Mytos y Leyendas' (Wat is er niet mooi aan die naam Kars Smidt? :p) is dus een naam die je zal tegenkomen op wereld 8 ;)
 

DeletedUser9519

En er zijn onderhand al 15 steden. Nu is het wachten op de eerste doodgraver en dan op het eerste duel.
 

DeletedUser

Ja de steden schieten nu als paddestoelen uit de grond!
Ik maar denken dat ik de 4e zou zijn toen ik met de stad begon gisteravond. :)
 

DeletedUser

De doodgraver in Mitos y Leyendas is klaar, wie wint het 1ste duel?:rolleyes:
 

DeletedUser

idd, ik heb een knuppel maar ben een schieter :p

ik denk dat ik er maar gewoon mee ga gooien ofzo ;)
 

DeletedUser

Ik denk dat we morgen wel aan de 100 steden komen. :p
Wat gaat dat toch snel, 3 dagen, 100 steden :eek:
Benieuwd of de meeste steden zich ook verder ontwikkelen of alleen maar in het begin zullen bestaan.
 

DeletedUser11839

steden ontwikkelen

er zijn veel steden die nu nieuw zijn opgericht maar er zijn ook veel steden die ook op w6 of andere werelden bestaan met de zelfde leden. Dus er zijn veel steden die zich niet goed ontwikkelen. ¼ van alle steden bestaan al op andere werelden
 

DeletedUser

Dat ze al op andere werelden bestaan zegt niet over de kwaliteit, ik ken enkele steden op andere werelden waarvan mij verwachtingen hier heel hoog liggen (oa Sonuwe), terwijl er hier ook steden zijn die op andere werelden zijn die een grote mislukking gaan worden na mijn idee. :rolleyes:
 
Bovenaan