• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Minigames

DeletedUser

Als het er niet kan komen voor geld, kunnen ze wel miss een knopje maken met spelletjes voor tijdens het werk
 

DeletedUser9872

ik vind dat iemand dit op het duitse of engels forum moet zetten:helpie::sheriff::bolhoed:
 

DeletedUser

Misschien is het handig dat soort les krijg in arbeiden. Hier kan ook weer premium voor gekocht worden voor betere arbeiden. Je krijgt dan les van Henry Walker in bijvoorbeeld Varkens hoeden. Dit kun je dan ook weer kiezen in 10, 30 ,1 uur en 2 uren. Dit kost wel actiepunten maar je krijg dan aantal procent meer geld of ervaringspunten
 

DeletedUser

werd er al niet gewerkt aan de minigame poker (evenals blad steen schaar)?
Of heb ik dat verkeerd gelezen in westernnews ?
 

DeletedUser

Er waren spelers (Gar onn??? of zo ?k weet het echt niet zeker) Die zijden dat er pokeren kwam. Maar volgens mij klopte dat niet. Ik denk niet dat er ooit minigames zouden komen. Overegens is gokken een heel goed idee!
 

DeletedUser

ja gokken zoals dobbelen is een heel goed idee meschien is zo'n fruint machine leuk
 

DeletedUser

tik tak toe dat is niet nodig lol :p
Dat is niet echt een westers spel. Gokken en dobbelen en pokeren is puur westers maar tic tak toe? :rolleyes:
 

DeletedUser

Blikje hoog houden dmv klikken?
Als je kan gokken word je dan hopelijk niet gokverslaafd :p
 

DeletedUser

Dat moeten we ook niet hebben want daar zit ik niet op te wachten.
 
Bovenaan