• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mini wedstrijden: Race tegen de klok

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser4130

Voorstel
Af en toe een ingame wedstrijd of record organiseren voor wie wil. Iedereen kan deelnemen en probeer dan gedurende een bepaalde termijn de beste te worden in een uitdaging.

Details
Het idee is ontstaan door projecten die we vroeger deden in onze stad Ascalon City. Daar hadden we soms tijdelijke doelen waar elke inwoner op zijn manier aan kon meewerken. De ene maakte buffs, de andere bouwde aan de stad, ... Soms maakten we een soort Hall of Fame om de grootste bijdragers in de verf te zetten.

Dit zouden we ook voor heel .nl kunnen organiseren, zodat iedereen die wil deelnemen een extra uitdaging kan aangaan! Als het idee aanslaat zal ik eens navragen of we een kleine prijs kunnen geven, of we kunnen een Mini Hall of Fame gaan maken.

Concreet: Er kan dan op het forum gestemd worden tussen enkele doelen, het doel met de meeste stemmen wordt vervolgens de uitdaging van de week.

Enkele mogelijkheden:
  • Speelvogel: meeste ervaring verdienen met een kussengevecht
  • Meester-inbreker: verzamel de meeste diamanten
  • Revolverheld: wie het hoogste schot/slag kan maken
  • Meeste ontweken schoten in een fortgevecht
  • Voorwerp-petanque: de winnaar is degene die een voorwerp vind het dichtste bij verkoopwaarde X$
  • Spammer: wie het meeste 4 uur punten op het forum haalt die week (iets zegt me dat het dan bijzonder moeilijk gaat worden om een punt te halen :p)
  • Katje zonder handschoenen: meeste schade in een fortgevecht

Samenvatting
Kleine ingame kampioenschappen tegen de klok.

Wat kan jij doen?
Laat zeker weten of dit iets voor jou is! Ook je creatieve idee voor een uitdaging is welkom :)

Administratie
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser16286

Goed idee. Misschien zelfs meerdere per week? Dan kunnen zowel de duellanten, fortvechters en arbeiders iets behalen op hun eigen gebied.
 

DeletedUser16548

het idee lijkt me leuk mits het wel goed uitgewerkt wordt natuurlijk.
 
op zich is het idee wel leuk
echter denk ik dat in vele catagorieen altijd dezelfde personen zullen gaan winnen
zoals in de voorbeelden van de meest ontweken schoten en meeste schade in een fortgevecht
er zal hier dus heel goed over nagedacht moeten worden, zodat iedereen dezelfde kans heeft om te winnen
 

DeletedUser4130

Zo, terug uit vakantie :sombrero:
Fijn dat het idee aanslaat!
Het zal zaaks zijn om voldoende variatie aan te brengen in de opdrachten. Op die manier maakt iedereen af en toe kans, en is er voldoende te doen voor elke karakterklasse.
 

DeletedUser16209

op zich is het idee wel leuk
echter denk ik dat in vele catagorieen altijd dezelfde personen zullen gaan winnen
zoals in de voorbeelden van de meest ontweken schoten en meeste schade in een fortgevecht
er zal hier dus heel goed over nagedacht moeten worden, zodat iedereen dezelfde kans heeft om te winnen

of je past jezelf aan om dat te halen, als het voor de rest mogelijk is wrm dan niet voor jou? dan ligt het bij jou.

ok een duellist heeft meer kans op die hoogste schade, maar voor de rest zijn de kansen gelijk
 
Zo, terug uit vakantie :sombrero:
Fijn dat het idee aanslaat!
Het zal zaaks zijn om voldoende variatie aan te brengen in de opdrachten. Op die manier maakt iedereen af en toe kans, en is er voldoende te doen voor elke karakterklasse.

Welkom terug, we zijn benieuwd :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan