• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Migranten: Geschiedenis W1

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Met het oog op de Migratie naar Wereld 1... leek het me leuk een stukje geschiedenis te noteren van Wereld 1.
Veel spelers zijn oud-gedienden van Wereld 1 die terug migreren, maar voor spelers van andere Werelden die Wereld 1 niet
kennen leek me dit topic wel gepast.

In het prille begin van Wereld 1, waren er 3 machtige steden. The Ponderosa, The East en DomTe. DomTe toen onder leiding
van NajNaj (Als ik het goed heb) en The East was gesticht door Bar99x00 en draaide onder mede leiding van Othiana (Als ik het goed heb).

The East en DomTe waren de echte rivaliserende steden terwijl The Ponderosa zich rustig op de achtergrond hield. Deze steden
waren in het begin echt gewild, iedereen wilde er bij horen, maar niet iedereen werd toegelaten uiteraard en dit leidde tot
goed uitbedachte grappen, wat gewoon komisch was. Later waren er steeds meer kleinere stadjes, maar een grote stad in het
continent waar ik begon was bijvoorbeeld _TBR_ waarvan ik vermoed dat deze bestond uit Tribalwars spelers van de stam TBR.

The East won uiteindelijk de strijd om als eerste de uitgebouwde stad van Wereld 1 te zijn. Hoewel mensen zich afvragen of
dat al dan niet eerlijk is gegaan, is het toch veel en hard werk geweest.

Duelleren was belangrijk op Wereld 1, alsmede de opdrachten doen, maar de "status" en "aanzien" van je stad was erg belangrijk
ook. Grote stedengroepen die Wereld 1 al dan niet verpest hebben (lees topic: W1 = dood!)
waren er nog niet, en waren ook niet belangrijk. Alleen de rivalisering was erg leuk, het werd een strijd om elkaar constant
KO te schieten, maar tevens ook het "voor de gek houden" van spelers was erg in, welk leidde tot geinige telegrammen
Grappige Telegrammen W1. Maar ook tot leuke Spotprenten.

Kortom, dat was de tijd waarin Wereld 1 nog leuk was. Toen vlak daarna begon de race om Level 99, wie zou hem het eerste halen?
Was dat Reserved? Of toch Reds? Het was een spannende race, en heeft ook tot mooie Verhalen geleid.
Toen kwamen de forten ook, en toen werd Wereld 1 inderdaad zoals beschreven in het topic van de Stedengroepen gauw minder.
Overmachten van steden namen gauw de leiding met de forten, en als je er 'niet bijhoorde' was tegenstand bieden bijna niet
meer mogelijk, noch aanvallen was nog mogelijk, omdat je dat bij voorbaat zou verliezen.

Welnu, met de Migratie, ik hoop dat dit Fortvechters en sterke duellisten teweeg zal brengen tezamen met een nieuw tijdperk
waarin Wereld 1 een nieuw leven krijgt, met nieuwe energie, nieuwe en oude spelers, kortom weer een gezellige tijd.
 

DeletedUser4505

Hahaha mooi stuk Saffiria! Alles komt weer naar boven die race van Res en Reds was ik al bijna vergeten. Haasje over en op het einde, nog via werker een soort van pushduels uitgevoerd die toen de tijd nog niet in de regels stonden omdat het niet echt een probleem was. Weet niet precies meer voor wie maar de speler ging toen van rang 1 dacht ik.
Het platleggen van een gehele stad zodat alle leden 48 uur achter hun naam hadden staan. Dit door met een groep van je stad gewoon langs het saloon te gaan en om de 10 minuten iemand te duelleren was het helemaal in 2008/2009 :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan