DeletedUser
Zoals het nu is, is het vrij waardelooos, dus betere bonussen, meer bonussen, of iets anders om het wat beter te maken lijkt me logisch:
Wat de nieuwe bonussen precies moeten zijn is lastig te zeggen, want alle klassen moeten wel met elkaar in balans "blijven"
Want anders wordt er een klasse veel meer gekozen (avonturier?)
Dus ik wou eerst even jullie mening weten, ben je het ermee eens dat het veranderd moet worden? of vind je het best zo?
Duellant:
De snelheid op de kaart stijgt met 10%.
- klein voordeel, als ik mijn andere shirtje aandoe met +10 paardrijden heb ik hetzelfde effect
De regeneratie van de motivatie voor duels stijgt met 20%.
- ook vrij waardeloos, in plaats van 10% regeneratie per dag heb je nu 12%
Je krijgt 10% meer geld door duels.
- kan handig zijn, maar als je de bank uitbouwt kan je er al heel snel een paar duizend opzetten, dus niet heel veel mensen lopen met veel geld rondt
Arbeider
De ervaringspunten voor arbeiden stijgen met 5% bij iedere arbeid.
- in plaats van 50 ervaring, krijg je 53 ervaring...ook maar een zeer klein verschil
Je kan maximaal 20% meer geld op je rekening storten.
- Dit is wel redelijk handig
Bij de stadsuitbouw krijg je een bonus van 5% op de ingebrachte vaardigheden.
- Van de 200 arbeidspunten naar de 210, dit betekent 2 constructiepunten meer voor 2 uur werken, ook vrij waardeloos
De motivatie bij het uitbouwen van de stad stijgt met 10% sneller.
-van 10% per dag naar 11% per dag, ook nutteloos
Avonturier
De kans om producten te vinden tijdens een arbeid stijgt met 10%.
- vrij nutteloos, als de kans klein is om een voorwerp te vinden, komt er ook maar weinig bij, bv van 2% naar 2,2%. helpt dus weinig. En als de kans groot is om het voorwerp te vinden, dan vond je het zonder die bonus ook wel, dus ook waardeloos
De kans om voorwerpen tijdens een arbeid te vinden stijgt met 10%.
- ook vrij waardeloos, geluk van 5% naar 5,5% dat helpt vrij weinig
Je kan kostenloos tot het hotel level 2 in hotels van vreemde steden slapen.
- Dit is redelijk handig op het begin van het spel, maar later heb je hier ook weinig meer aan, wat is 10 dollar nou weer... stelt toch ook niks voor
Het letselrisico bij arbeiden daalt met 10%.
- Bij sommige arbeiden kan dit handig zijn, maar over het algemeen ligt het gevaar niet zo heel hoog en verandert er dus ook weinig aan de kans
Soldaat:
Voor ieder vaardigheidspunt op levenspunten krijgt je 5 levenspunten erbij.
- niet echt handig, sinds geen een arbeid de vaardigheid levenspunten nodig heeft, is het een verspilling van je punten
Het geëiste level voor wapens daalt met 3 levels.
- kan handig zijn, maar als je wat rondkijkt zie je dat iedereen wapens gebruikt voor 10 levels lager dan hunzelf, omdat ze niet weten waar ze betere wapens kunnen kopen, of omdat ze het geld niet hebben, deze bonus begint dus eigenlijk pas te tellen bij lvl 30++
Bij duels krijg je een bonus van 50% op de vaardigheid tactiek.
- kan handig zijn, maar dit telt alleen als je wordt aangevallen, zodra de ander dat weet vallen ze je nooit meer aan en heb je er dus ook niks aan
Wat de nieuwe bonussen precies moeten zijn is lastig te zeggen, want alle klassen moeten wel met elkaar in balans "blijven"
Want anders wordt er een klasse veel meer gekozen (avonturier?)
Dus ik wou eerst even jullie mening weten, ben je het ermee eens dat het veranderd moet worden? of vind je het best zo?
Duellant:
De snelheid op de kaart stijgt met 10%.
- klein voordeel, als ik mijn andere shirtje aandoe met +10 paardrijden heb ik hetzelfde effect
De regeneratie van de motivatie voor duels stijgt met 20%.
- ook vrij waardeloos, in plaats van 10% regeneratie per dag heb je nu 12%
Je krijgt 10% meer geld door duels.
- kan handig zijn, maar als je de bank uitbouwt kan je er al heel snel een paar duizend opzetten, dus niet heel veel mensen lopen met veel geld rondt
Arbeider
De ervaringspunten voor arbeiden stijgen met 5% bij iedere arbeid.
- in plaats van 50 ervaring, krijg je 53 ervaring...ook maar een zeer klein verschil
Je kan maximaal 20% meer geld op je rekening storten.
- Dit is wel redelijk handig
Bij de stadsuitbouw krijg je een bonus van 5% op de ingebrachte vaardigheden.
- Van de 200 arbeidspunten naar de 210, dit betekent 2 constructiepunten meer voor 2 uur werken, ook vrij waardeloos
De motivatie bij het uitbouwen van de stad stijgt met 10% sneller.
-van 10% per dag naar 11% per dag, ook nutteloos
Avonturier
De kans om producten te vinden tijdens een arbeid stijgt met 10%.
- vrij nutteloos, als de kans klein is om een voorwerp te vinden, komt er ook maar weinig bij, bv van 2% naar 2,2%. helpt dus weinig. En als de kans groot is om het voorwerp te vinden, dan vond je het zonder die bonus ook wel, dus ook waardeloos
De kans om voorwerpen tijdens een arbeid te vinden stijgt met 10%.
- ook vrij waardeloos, geluk van 5% naar 5,5% dat helpt vrij weinig
Je kan kostenloos tot het hotel level 2 in hotels van vreemde steden slapen.
- Dit is redelijk handig op het begin van het spel, maar later heb je hier ook weinig meer aan, wat is 10 dollar nou weer... stelt toch ook niks voor
Het letselrisico bij arbeiden daalt met 10%.
- Bij sommige arbeiden kan dit handig zijn, maar over het algemeen ligt het gevaar niet zo heel hoog en verandert er dus ook weinig aan de kans
Soldaat:
Voor ieder vaardigheidspunt op levenspunten krijgt je 5 levenspunten erbij.
- niet echt handig, sinds geen een arbeid de vaardigheid levenspunten nodig heeft, is het een verspilling van je punten
Het geëiste level voor wapens daalt met 3 levels.
- kan handig zijn, maar als je wat rondkijkt zie je dat iedereen wapens gebruikt voor 10 levels lager dan hunzelf, omdat ze niet weten waar ze betere wapens kunnen kopen, of omdat ze het geld niet hebben, deze bonus begint dus eigenlijk pas te tellen bij lvl 30++
Bij duels krijg je een bonus van 50% op de vaardigheid tactiek.
- kan handig zijn, maar dit telt alleen als je wordt aangevallen, zodra de ander dat weet vallen ze je nooit meer aan en heb je er dus ook niks aan
Laatst bewerkt door een moderator: