• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Mazzel/pech met items

DeletedUser

Een ezel vinden lijkt me wel ideaal, ik ga zo ook maar ff handel drijven :p
Maar met sommige dingen heb ik ontzettend geluk, met andere dan weer niet. ik heb bijv na 4 uur al de vlag van de unie gevonden, maar ik heb na 8 uur leerlooien nog maar 1 stukje leer gevonden :S en goede schoenen zijn helemaal moeilijk te vinden :p
 

DeletedUser

Eentje bij ons in de stad heeft een mustang gevonden :) Dies nog beter dan een pony

Yeah, die kan ik ook vinden daarom was ik zo up-sad dat ik me 1ste keer Munitie transportere iets vind wat maar $250 is ( verkoopwaarde ) :p

Ondertussen al 8 Dynamites, 2 Blauwe Overhemden, 1 Pony,1 Stootdolk & 1 Scherpe Stootdolk gevonden.

Waar ik nog steeds niet blij mee ben :p, aangezien ze op het engelse forum Edele Mutsen,Overhemden vinden met Munitie Transporteren :mad:
 

DeletedUser

Valt mee zoveel zijn ze niet waard ik zelf heb een ezel + pony gehad;

Ezel

dzwadl.jpg


Pony

f39yzb.jpg

Woot eindelijk iets beters !!

2ius0mc.jpg
 

DeletedUser

ik zit ondertussen al aan 14 uur zoeken
en een edelsteen gevonden in 10 min edelstenenzoeken, was het beu voor 2 uur te zoeken.
 

DeletedUser

Ik heb ooit 3 edelstenen in 2 uur gevonden.

Net roestige marchete gevonden,

inkoopwaarde; $940
verkoopwaarde; $470
 

DeletedUser

Ik heb bij claimsafbakenen 2 pagina's deel 2 gevonden in één keer (2% kans!) en daarbij ook nog eens een bruin strikje. De keer daarop direct een goed vest en een ezel


Pittig detail, daarvoor had ik voor de eerste keer in mijn leven gebeden :D
 

DeletedUser

dupont ik heb ook al eens 2 bladzijdes gevonden in 2 uur tijd

nu effe on niet van mijn paard gevallen met paarden vangen :p
 

DeletedUser

Moet nu 1 simpele houtplank zien te vinden, na 6.5 uur hout hakken nog steeds geen enkele plank :mad: ik vrees voor de opdracht waarbij ik er 8 moet vinden :p
 

DeletedUser

ik weet niet of dit hierbij hoort, maar goed:

net m'n kleermaker naar lvl 3 uitgebouwd, vind ik er zowel de edele muts, de edele stoffe schoenen, en zondagse kleding! Irritant, moet ik weer 5000 dollar bij elkaar gaan sparen
 
Bovenaan