• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

masterblaster01 zoekt stad

DeletedUser905

Hey allemaal,

Zoals jullie allemaal wel weten begint donderdag wereld 7 :)D), en ik heb besloten om aan deze wereld deel te nemen. Het was eventjes twijfelen en twijfelen, maar uiteindelijk heb ik ervoor gekozen om soldaat te worden. Ik heb wat spelers op de chat gevraagd of ze al plannen hadden voor wereld 7, maar nee. Niemand had (serieuze) plannen...

Dus vandaar deze post :D

Ik zoek dus een stad, die vrijwel direct naast een groot fort komt te liggen, en een stad die ook actief mee zal werken om fortgevechten snel, en leuk te laten beginnen op deze wereld.

De eisen die ik stel zijn als volgt.
  • Grenzend aan groot fort (dat dan ook in hun bezit zal komen :p)
  • Grote plannen om bij de top 5-steden te komen.
  • Goed georganiseerd qua bouwen e.d, met goede leiding. (Bedenk wel dat de fun erin moet blijven.)
  • De stad moet in het oosten liggen.
  • (Redelijk) veel bekende spelers, en vooral ook chatters in de stad. (Evt ook bekende stedengroep van andere werelden).
  • Verschillende soorten spelers in de stad. (Reflex/weerstand soldaten, afgewisseld met mikken/uitwijken soldaten. Die kunnen elkaars zwaktes opvullen bijv.)

Daar tegenover moet ik natuurlijk wel wat te bieden hebben :rolleyes:
Zie hier.
  • Goede soldaat die voor een top15 ranking gaat in de duelranglijst
  • Goed in duels en fortgevechten (door bepaalde verdeling van de stats)
  • Bescherming voor de leden.
  • Bereid om m'n zuur verdiende centjes aan de stad te doneren indien degelijke stad die mij blij maakt :cool:
  • En nog zo'n soort dingetjes. (Zoals naambekendheid van deze grote speler die dit stukje tekst nu in t klein schrijft :p)

En nu denk ik dat ik wel genoeg gebrabbeld heb.

gr, master
PS: Ik weet niet of dit te vroeg gepost is, maar als het zo is, dan mag Muf-Muf (of een andere mod) me eventjes een kopietje sturen van deze post in m'n forumpm's zodat ik m niet direct kwijt ben en geen nieuwe hoef te bedenken :p
 
PS: Ik weet niet of dit te vroeg gepost is, maar als het zo is, dan mag Muf-Muf (of een andere mod) me eventjes een kopietje sturen van deze post in m'n forumpm's zodat ik m niet direct kwijt ben en geen nieuwe hoef te bedenken :p

't Is prima hoor. ;) Het topic staat op de juiste plek dus ik zal hem gewoon laten staan. :)

Succes op Wereld 7! :)
 

DeletedUser

ff contact opnemen met Pinriiyaw...er zijn namelijk al plannetjes :p
 

DeletedUser

ik ben van plan een stad te stichten
heb het al gevraagd op w1 aan mijn medeleden van VSW CrimeArea of ze willen meedoen
als je wil mag je erbij, dan zorg ik wel dat mijn stad op de juiste plek licht
maar eerst afwachten of er bekende leden van mijn stad mee willen doen
 

DeletedUser

Zou je me in een bericht wat meer info kunnen geven? Hier op t forum is goed ;)

Pinriiyaw en Schoffie zijn 't op aant het zetten...ik ben alleen uitgenodigd en wordt volgens mij groots dus...zul je echt aan hem moeten vragen, ik weet er vrij weinig vanaf
 

DeletedUser

Pinriiyaw en Schoffie zijn 't op aant het zetten...ik ben alleen uitgenodigd en wordt volgens mij groots dus...zul je echt aan hem moeten vragen, ik weet er vrij weinig vanaf

Ik zou er misschien ook wel in willen ;p
Pm me morgen ingame via DEKET anders.
 

DeletedUser7721

Wat dacht je van OWC? Je bent er in ieder geval van harte welkom ;)
 

DeletedUser905

Kom ik misschien ook in ;p
Jij komt in elke stad als ik t zo zie :D:p

Maare.. Ik heb m'n keuze gemaakt.
Wat het is geworden laat ik nog ffkes geheim, dat zien jullie vanzelf :p
Dus houd me in de gaten! Ik kan zo nog een reallifesoap gaan maken :p
 

DeletedUser

Jij komt in elke stad als ik t zo zie :D:p

Maare.. Ik heb m'n keuze gemaakt.
Wat het is geworden laat ik nog ffkes geheim, dat zien jullie vanzelf :p
Dus houd me in de gaten! Ik kan zo nog een reallifesoap gaan maken :p

Ik zal kiezen tussen die twee steden.
 

DeletedUser

En je kunt ook nog terecht bij DC we hebben al bijna 20 leden en als er wat ervaren spelers bij komen is het een versterking:) natuurlijk hebben de bouwers wel voorrang zodat we snel kunnen utibouwen.
 

DeletedUser905

Ik wil jullie allemaal nog eventjes hierop wijzen :p

Ik heb m'n keuze gemaakt.
Wat het is geworden laat ik nog ffkes geheim, dat zien jullie vanzelf :p
Dus houd me in de gaten! Ik kan zo nog een reallifesoap gaan maken :p
Die keuze is definitief..
 

DeletedUser9359

En maar trekken en sleuren aan n00b spelers met schizofrene neigingen :D

Ik wens jullie veel succes!

EDIT:MasterBlaster, dit is niet op jouw bedoeld ;)
 
Bovenaan