• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Massa-aanvallen [NOWAY!]

DeletedUser10988

Fijn om te merken dat je fg vakkundig is tegen gewerkt door de andere aanvallen.
Ik sta al dagen rondom joep yeah te draaien om uit te dagen. Al een paar keer afgeblazen omdat er al te veel fg's waren of omdat FW al een fg had.
Dacht gister dat het rustig zou zijn, komt RST met eenzelfde aanval. Goed, dat kan, er zit maar een minuutje tussen, dat hadden ze niet kunnen weten (wij evenmin).
Half uur later komt TMS met een aanval op de zelfde fg-club. Slechte zet.. imo

Maar goed, volgende keer beter.
 

DeletedUser

fanastisch hier
goed gedaan jongens :p vraag me af hoeveel geld jullie in jullie kas hadden
of willen jullie gewoon jullie geld kwijt ^^
heel leuk en mooi
bravo
 

DeletedUser

Ik probeer fully defeated te cancelen.
achteraf gezien is massa aanval niet echt leuk om te winnen. :(
 

DeletedUser

Trabzon en FD ik ben erg trots op jullie.
Was weer gezellig, 4 verpeste fg's...
 

DeletedUser

allereerst moet ik zeggen ben hier niet voor! maar wel is het zo krijg het spel weer wel strategie en is het voor een stad of een bondgenootschap bijna onmogelijk om meer dan 3 forten te hebben. omdat het ruwweg gigantisch gemakkelijk afgepakt kan worden.

we zijn er eigenlijk allemaal op tegen, maar als de grotere jongens niet meer aangevallen worden en alleen maar mensen bij krijgen omdat ze zelf niet durven aanvallen. wat is er dan nog aan het gehele spel aan? word bg met iedereen komt er geen FG meer. (om het flauw te zeggen) Btw is wel een server waar dit bijna het geval is. een tsjech dacht ik..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14008

Waarom hebben we avonden zonder fg's en krijgen met name de koekies en de bandits opeens een massa?:blink:
 

DeletedUser

Volgens mij is dat gewoon een noobstad, want ze hebben maar 2 mensen lol.

Kijk maar:
loliyr.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser14008

Ik kan me nog herinneren dat diezelfde stad ook altijd counters doet voor AMAZONES....
 

DeletedUser

ja jammer dat zelfs IL zich ermee inlaat, maarja als ze op die manier hun nummer 1 positie willen verdedigen succes.
Om de 2 dagen een massa aanval tegen begint wel saai te worden ^^
 

DeletedUser6801

Je kunt nog makkelijk bij het tweede fg zijn, volgens mij hebben de aanvallers zichzelf in de tang gezet. Il kan nu namelijk moeilijk hobby helpen en andersom, dus zo groot zal de opkomst van de aanvallers niet zijn, gok ik.
 
Bovenaan