• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Massa-aanvallen [NOWAY!]

DeletedUser

Hallo,

Wij opperen natuurlijk voor een wereld zonder massa-aanvallen. Daarom willen wij dit bij deze toch nog even melden. Momenteel worden 5 forten van ons aangevallen. Dit is uiteraard wat zwam en iedereen weet dat het regelen een irri werkje is. Ook is het niet leuk om te vechten in een half gevuld fort.

Bij deze roep ik iedereen op die tegen de massa-aanvallen is om te verdedigen. Het gaat niet enkel om ons natuurlijk, maar telkens als er massa-aanvallen zijn!

Ze waren even uit de wereld weg, maar ze komen terug.

Doe er wat aan!

Mvg,
Speedbarbaar
 

DeletedUser12538

Gewoon tegen kunnen!, dit deed BC vroeger ook tegen de oude TMG, dus aub niet zeiken als je er eerst aan mee deed.
 

DeletedUser

Dat is geen waar, de il steden hebben nooit massa-aanvallen gepland/meegevochten.
 

DeletedUser

Speedbarbaar heeft gelijk. Alleen de wannabe eerste plaats steden deden het. Verrassing! Dat was zo'n beetje iedereen uit de top 20 muv TMG. :p
 

DeletedUser

Ik ben natuurlijk blij dat er toch al heel wat naar gekeken wordt en er weinig mensen nu gaan aanvallen.
 

DeletedUser

Saloon Folk werkt in ieder geval niet mee aan de massa-aanval van die mde uit ruins Of glory.

Mocht het ze lukken om een fort af te pakken dan helpen we op zeker mee bij het terug pakken ervan.

Succes vandaag!
 
Massa-aanvallen zijn inderdaad haast nooit leuk maar sommigen steden zien dit nu eenmaal als de enigste mogelijke tactiek om een fort kunnen af te pakken dus massa-aanvallen zullen nooit uit het spel/deze wereld kunnen geweerd worden, hoe vaak er hiervoor ook een topic wordt voor aangemaakt. Maar hopelijk gaan sommigen hun ogen toch open.
 

DeletedUser14112

blij dat ik nooit op massa aanvallen reageer (of dat ik er alleen bij verdedig)
 

DeletedUser13453

Er is nu een massa aanval op VHV (3 van de 4 aanvallen). Dat zijn zeker niet mijn vrienden, maar we gaan er toch verdedigen.
 

DeletedUser6801

Goed besluit meri, dat houdt de wereld leuk. Ik snap eigenlijk niet hoe je het kunt bedenken, nog een aanval starten als er al genoeg staan voor de volgende dag.... Dan weet je toch van tevoren al dat het geen leuk gevecht wordt... ???
 

DeletedUser

er zijn nou eenmaal spelers die deze tactiek handig vinden, of als laatste red middel zien. maar om vingers te wijzen op andere is niet slim aangezien iedereen in deze wereld er wel eens aan mee gedaan heeft op TH/MD na.
 
Morgen is er weer zo'n massa-aanval. Ik zou zo zeggen aan alleen die daar tegen zijn, kom helpen verdedigen.

Het gaat hem over: Out of Sight (19u46), Libertà (20u06) & The Vatican (21u00).

Als 3 forten van 2 steden zo vlak echter elkaar aanval al niet meetelt als massa-aanval, zoals de aanvallers beweren, wat telt dan wel?
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser1376

Jup, morgen gezellig 6 fortgevechten vlak achter elkaar. Kan leuk worden.:rolleyes:
 

DeletedUser13504

maar als je ook bijna de helft van alle forten bezit, dan is het logisch dat bij 6 gevechten er 3 van jouw zijn :p
 
Bedankt aan iedereen die geholpen heeft om onze forten te behouden.

maar als je ook bijna de helft van alle forten bezit, dan is het logisch dat bij 6 gevechten er 3 van jouw zijn :p

Bijna de helft, was dat maar waar:D. 22 van de 120 forten hebben we. Inderdaad ook wel een grote brok. Ik kan de jaloezie daarop ergens wel verstaan. Maar toch, 3 aanvallen op zo'n korte tijd....
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser13504

Geen jaloezie, gewoon een grapje dat een beetje respect geeft en ook zegt dat je je niet zo druk moet maken.
 
Bovenaan