• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Marktplaats

DeletedUser12110

daarr valt wel iets op te verzinnen. iets als 1ste bladzijde of zo, voor sommigen nutteloos, voor sommigen heilig:cool:

als je een hernando's goedkoop wilt hebben heb je de eerste 2 delen van de blazijdes nodig staan ze alle 2 in je inventaris dan verschijnt er een opdracht voor het 3de deel en dan verscijnt er een opdracht voor hernando's :)
 

DeletedUser

als je een hernando's goedkoop wilt hebben heb je de eerste 2 delen van de blazijdes nodig staan ze alle 2 in je inventaris dan verschijnt er een opdracht voor het 3de deel en dan verscijnt er een opdracht voor hernando's :)
:no::no::no:

:no::no::no:eeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhh, nee. dat klopt niet helemaal:no::no::no:
 

DeletedUser

Er staan een stuk of 10 houtplanken op de markt tussen de 60 en de 110$
 

DeletedUser

even snel vraagje, na dat ik lang ben weg geweest (2 jaar) is er veel nieuws gekomen. hoe werkt deze marktplaats? hoe kan ik er komen en dingen opzetten?
 

DeletedUser1053

Als je in een stad bent kun je op het voorwerp in de lijst naast de marktplaats klikken om het erop te zetten. Kopen kan door op het rode dollar tekentje achter het voorwerp te klikken in een lijst met aanbiedingen. De rest wijst zich vanzelf. ;)
 

DeletedUser

oke bedankt. is er toevallig een lijst met geliefde items van arbeiden en waarde/wat mensen er voor geven?
 

DeletedUser

Dat kan je aan stadsgenoten vragen die daar meer verstand van hebben, of anders de markt zelf een tijdje in de gaten houden, dan weet je ongeveer wat overal voor gevraagd wordt ;)

2x Recept Gentleman's Diner te koop!
 

DeletedUser

report]

dacht dat hij alles in 1x deet kwam later achter 1 per stuk maar dat iemand zo gek is.
 

DeletedUser

Annie Oakleys geruite broek

GEZOCHT

Annie Oakleys geruite broek

ik betaal goed

zeer goed

laat me iets weten in een tg aan gingerman :)
 

DeletedUser14705

Ik verkoop groene (!) voorhoofdsband.
Interesse = pm!

*aandachtsgeil* :unsure:
 

DeletedUser5695

Allens pepperbox gevonden en te koop. Doe ingame een goed bod via telegram. onzinbiedingen wordt niet op gereageerd.
 

DeletedUser

Ben op zoek naar Al Swearengen's adelaarsriem. Ik bied 80K. Mocht je hem willen verkopen dan graag een ingame telegram naar Dirt McGirt.
 
Bovenaan