• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Marktplaats

DeletedUser

Ik zoek dringend 15 gekkengoud.
Ik betaal 100$ voor elk.


Stuur me een bericht ingame,ook al heb je maar 3 of zo.
 

DeletedUser

Ik verkoop iets exclusief.

Zwarte ruiterslaarzen
+2 Handigheid
+2 Charisma

+13 Vallen opzetten
+14 Handvaardigheid


Prijs: 6500$(incl. marktkosten)

Ik heb het nog niet aangehad en het zit nog in een mooie verpakking. Wie eerst gilt, wie eerst koopt! Ingame naam: Kannibal
 

DeletedUser12045

Ik zoek met nood 5 bevervallen.
Prijs valt te bespreken ingame (onder de naam 'kraters')
 

DeletedUser

Ik zoek dringend 5 bevervallen en 5 bevervachten. Contacteer me ingame!
 

DeletedUser

Ik heb bevervacht en bevervallen!
Enkel de vallen zijn voor mijn stad voor het fort maar ik kan er wel eens 1 of 2 weg geven maar wel voor een hoge prijs!
 

DeletedUser12045

ik zou eventueel mijn codys stootdolk willen verkopen,contacteer me ingame (naam:kraters),maar ik doe hem enkel weg van voor een extreem hoog bedrag:D
 

DeletedUser

Scheepsbellen worden overal gezocht..
Ik ga het dus ook eens proberen..

Wie verkoopt Scheepsbellen? PRIJS VALT TE BESPREKEN EN MAG VER BOVEN AANKOOPPRIJS ZIJN!
 

DeletedUser12045

Nu verkoop ik ook de zwarte colbert.
Deze geeft de volgende bonussen (10 handel drijven,9 reflex,10 mikken,2charisma).De inkoopprijs van deze colbert is $3500,maar ik wil hem verkopen voor $2500.Pm me ingame,hij moet vandaag weg anders niet.
 

DeletedUser

3x vlag van de unie voor 1700 dollar per stuk aangeboden en een kussen voor 6000 dollar :)
 

DeletedUser6801

bij mij kan je een kussen goedkoper krijgen dan bij chunky ;)

Pm me ingame
 

DeletedUser12045

Ik ben van plan cody's stootdolk te verkopen,maar ik wil eerst weten voor hoeveel hij wegkan.Dus graag een pm met het bedrag dat je er voor zou overhebben ;)
 
Bovenaan